Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Foto's Volkel in de Wolken Carmeeting 31 mei 2015 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=133803)

vw roadwarrior 01-06-2015 13:11

Foto's Volkel in de Wolken Carmeeting 31 mei 2015
 
Hieronder een kleine impressie.

Voor meer foto's klik hier :Link

Mvg Miquel.















frank6892 01-06-2015 13:24

Leuke auto's, ik woon er 50 meter vanaf. Avond van te voren stonden er ook al enkele auto's klaar. Zijn deze auto's eigenlijk van een bepaalde club of kunnen mensen zich hier vrij inschrijven?

sixpack 01-06-2015 15:48

Het was idd huilen met de pet op ja ...
vrachtwagens waren wel mooi trouwens

yuli 01-06-2015 16:21

Is dat nog steeds in die vleugel deuren? :D

@sixpack
De VWtjes zien er toch netjes uit tussen het snel & furieus geweld?

sixpack 01-06-2015 16:55

De vw's waren top :thumbup:

Pedaalemmer 01-06-2015 18:10

paars is dan niet meer in maar het staat wel erg mooi op een scirocco



chrisjuh 01-06-2015 19:58

Mooie vrachtwagens inderdaad! :thumbup:
Die hopen Asia plastic van de kermis zijn dan weer minder... :shake:

octi rs combi 18-06-2015 06:51

Voor hier is inderdaad alleen maar air en grote wielen interessant, bij veel andere merken vinden ze echte tuning zoals het vroeger begonnen is wel mooi. Ik persoonlijk vind het ook niet verkeerd om naar te kijken mits het netjes gedaan is en klopt in het geheel.
Maar in de VAG scène is het vooral "nieuw,lease,air,grote dure wielen"cultuur

bzb 18-06-2015 07:01

heb toch een respect voor elkaars lelijke rommel :)

NielsDub 18-06-2015 07:54

Quote:
Originally Posted by octi rs combi
Voor hier is inderdaad alleen maar air en grote wielen interessant, bij veel andere merken vinden ze echte tuning zoals het vroeger begonnen is wel mooi. Ik persoonlijk vind het ook niet verkeerd om naar te kijken mits het netjes gedaan is en klopt in het geheel.
Maar in de VAG scène is het vooral "nieuw,lease,air,grote dure wielen"cultuur


Die laatste stelling is wel erg generaliserend, dan kijk je hier niet goed genoeg in de project topics...

EnVeeZee 18-06-2015 08:01

Quote:
Originally Posted by octi rs combi
bij veel andere merken vinden ze echte tuning zoals het vroeger begonnen is wel mooi


F&F is niet het begin van tuning :stick:

NielsDub 18-06-2015 13:55

Dat had ik er eerst ook nog bij staan.... Maar dat zal ook een beetje afhankelijk zijn van je eigen 'bouwjaar'. Hoewel... Rieger kwam 'in mijn tijd' in de buurt van wat we nu F&F tuning noemen. Toen Tupperware tuning :D Mooie tijd...

octi rs combi 18-06-2015 20:52

Ik heb F&F helemaal niet genoemd! Maar hier worden meteen spoilers afgekraakt terwijl bijv. de subaru echt wel heel knap werk is. Heel wat meer als air (die de meeste nog niet eens zelf kunnen plaatsen)en dikke wielen. En er zijn hier inderdaad zat mooie projecten, maar die zijn voornamelijk OEM+ en dat is op zich niet heel spannend hoor! Wel mooi,maar niet uitermate kunst om dat te creëren.

NielsDub 18-06-2015 21:39

Dat t veel werk is om die Subaru zo te verbouwen zullen de meesten hier heus wel inzien hoor. En ook dat t netjes gedaan is. Maar of t mooi is, dat is een kwestie van persoonlijke smaak. En hier houdt men over het algemeen niet van deze stijl. Als jappen-leek herkende ik er geen Subaru. Uiteindelijk obv de verstralers? Had wat mij betreft net zo goed een Lancer evo kunnen zijn, zo onherkenbaar verbouwd is dat ding. Vergeet overigens niet dat het een hele toer kan zijn om een auto OEM+ te maken. Daar zit ook juist de uitdaging, om de meest bijzondere en unieke delen bij elkaar te zoeken die voor niet-kenners niet als zodanig te herkennen zijn. Ieder z'n hobby dus.

skywalker38 23-06-2015 20:59

Quote:
Originally Posted by octi rs combi
Ik heb F&F helemaal niet genoemd! Maar hier worden meteen spoilers afgekraakt terwijl bijv. de subaru echt wel heel knap werk is. Heel wat meer als air (die de meeste nog niet eens zelf kunnen plaatsen)en dikke wielen. En er zijn hier inderdaad zat mooie projecten, maar die zijn voornamelijk OEM+ en dat is op zich niet heel spannend hoor! Wel mooi,maar niet uitermate kunst om dat te creëren.

De mijne zal wat dat aangaat ook bij de meeste niet in de smaak vallen ivm mijn spoilers,maar ik vindt het mooi en daar doen we het allemaal toch voor
Ieder zijn smaak,mijn ding is dit ook niet maar als het netjes is afgewerkt en het klopt gewoon kan ik dat alleen maar waarderen


All times are GMT +1. The time now is 19:03.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.