Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Je forumnaam veranderen ? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=26180)

Gert 13-11-2006 10:35

Je forumnaam veranderen ?
 
.. 5 euro voor in de Volksforum kas .

Aangezien we allemaal vrijwilligers zijn en het forum ons gewoon geld kost hebben we tijdens een vergadering unaniem besloten dat het 5 euro kost om het te veranderen :D
Nee : nie met terugwerkende kracht want dan zijn sommigen een half maandsalaris kwijt .
En vooruit betalen aub .

JK Le Mans 13-11-2006 10:56

Krijg je dan niet dat mensen zich gewoon opnieuw aan gaan melden ?

evilnyntje 13-11-2006 12:23

Quote:
Originally Posted by JK Le Mans
Krijg je dan niet dat mensen zich gewoon opnieuw aan gaan melden ?


Ja idd, en 5 euro is best veel.

breadfan83 13-11-2006 12:26

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Ja idd, en 5 euro is best veel.


Gaat tenminste niet iedereen te pas en te onpas van naam veranderen.
En het lidmaatschap van het forum is gratis, daar hoor ik niemand over klagen: oeh, gratis, da's best wel weinig...

Gert 13-11-2006 12:30

Kan maar dan beginnen ze weer met 0 posts .
Waar het om gaat is de duidelijkheid > Pietje heeft een 8v en heet Pietje8v
Pietje koopt een 16 v .. VR6 .. R32 .
Nou zal Pietje wel nog opvallen maar als Gordijnrails8v in ene LordoftheVdubs2007 wordt ..
Verbieden kan je het niet en dat is ook onzin dus vandaar de 5 euro .
Soort "boete" ( kijk eens goed : het staat tussen haakjes ;) ) waar het forum weer wat van beter wordt .
Iets ludieks en 2 kanten happy :D

Richard 13-11-2006 12:34

dus je kan je naam ook te koop aanbieden?..;)

Gert 13-11-2006 12:37

Per opbod .. en alles in de VF kas ? Ja hoor :D

maartenunplukt 13-11-2006 12:47

Voor 5 euro wil ik graag de naam laten veranderen in vwforum.nl... of kan dat niet? :rolleyes:

steven16v 13-11-2006 12:50

Quote:
Originally Posted by maartenunplukt
Voor 5 euro wil ik graag de naam laten veranderen in vwforum.nl... of kan dat niet? :rolleyes:


Waarom zou je dat willen? Als je zo veel met het vwforum hebt ga je toch lekker daar heen. :confused:

Berserker 13-11-2006 12:52

Quote:
Originally Posted by Gert
Soort "boete" ( kijk eens goed : het staat tussen haakjes ;) ) waar het forum weer wat van beter wordt .


Wat een gekke haakjes ;)

maartenunplukt 13-11-2006 13:03

Quote:
Originally Posted by steven16v
Waarom zou je dat willen? Als je zo veel met het vwforum hebt ga je toch lekker daar heen. :confused:


soms zijn grapjes over het net moeilijk te begrijpen. geeft niet :)

breadfan83 13-11-2006 13:25

Quote:
Originally Posted by Berserker
Wat een gekke haakjes ;)


"het" staat tussen haakjes. :D

evilnyntje 13-11-2006 13:32

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Gaat tenminste niet iedereen te pas en te onpas van naam veranderen.
En het lidmaatschap van het forum is gratis, daar hoor ik niemand over klagen: oeh, gratis, da's best wel weinig...


Ik snap dat niet iedereen te pas en te onpas zijn naam kan veranderen, vandaar dit topic ook. Maar mijns inziens is 5 euro te veel, zeker voor de niet frequente naam veranderaars. Kun je niet gewoon 1x per jaat gratis laten zijn en dan opvolgend de prijs verhogen? En dan nog blijft het feit dat als bv iemand geen zin heeft om geld te betalen hij zich opnieuw aanmeld en dan heb je weer veel spookleden.

sjampoo 13-11-2006 14:09

Waarom uberhaupt je naam veranderen? Heb je bij het aanmelden niet goed nagedacht, dan is dat jouw probleem, en niet dat van ons :)
Waarom uberhaupt je naam veranderen?
Waarom uberhaupt je naam veranderen?

Als je toch per-cé wilt: Met de billen bloot en betalen! (hebben we er allemaal wat aan)

Ennuh: als je perongeluk Jelle8v heet, dan heb je issue's. Dan betaal IK die 5 euro voor jou. In alle ander gevallen: jammer dan (letterlijk en figuurlijk :) )

breadfan83 13-11-2006 14:20

Quote:
Originally Posted by sjampoo
Waarom uberhaupt je naam veranderen? Heb je bij het aanmelden niet goed nagedacht, dan is dat jouw probleem, en niet dat van ons :)
Waarom uberhaupt je naam veranderen?
Waarom uberhaupt je naam veranderen?

Als je toch per-cé wilt: Met de billen bloot en betalen! (hebben we er allemaal wat aan)

Ennuh: als je perongeluk Jelle8v heet, dan heb je issue's. Dan betaal IK die 5 euro voor jou. In alle ander gevallen: jammer dan (letterlijk en figuurlijk :) )


En als ik mijn naam nou wil veranderen in Jelle 8v? Of Jeff Dekkers, om nog een oude koe uit de sloot te jassen. :D

Richard 13-11-2006 14:29

jeff dekkers.. ?

sjampoo 13-11-2006 14:34

Quote:
Originally Posted by breadfan83
En als ik mijn naam nou wil veranderen in Jelle 8v? Of Jeff Dekkers, om nog een oude koe uit de sloot te jassen. :D


Wat jij wilt: 5 euro, vooraf te voldoen.



Dan meldt ik achteraf wel dat Jelle8v al bezet, en Jelle 8v wegens de spatie niet mogelijk is.

breadfan83 13-11-2006 14:38

Quote:
Originally Posted by Richard
jeff dekkers.. ?


Geloof dat die beste man tenminste zo heette. Hij had toen een of ander GTI'tje dat de geluidsbarriere zowat kon doorbreken door een ander vliegwiel en een mooi spaghettiespruitstukje ofzo.
Ook een praatjesmaker in ieder geval met een kort leven hier op Volksforum. Is geloof ik wel nog actief op VWForum (maar daar zeggen we maar effe verstandig niks over :tongue: ).

Sander 13-11-2006 15:30

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Ik snap dat niet iedereen te pas en te onpas zijn naam kan veranderen, vandaar dit topic ook. Maar mijns inziens is 5 euro te veel, zeker voor de niet frequente naam veranderaars. Kun je niet gewoon 1x per jaat gratis laten zijn en dan opvolgend de prijs verhogen? En dan nog blijft het feit dat als bv iemand geen zin heeft om geld te betalen hij zich opnieuw aanmeld en dan heb je weer veel spookleden.


Namen veranderen hebben we werk van. Spookleden niet. Overigens was iedereen tevreden met z'n naam totdat er 1 iemand publiekelijk vroeg om z'n naam veranderd te krijgen. Je naam op het gemeentehuis laten veranderen is trouwens veel duurder.

Erwin G60 13-11-2006 18:02

Ben het er wel mee eens ga mn naam toch niet veranderen kan ik wel bezig blijven vind ik zon onzin en wat is nu 5 euro als je toch wat wil...... :D:D:D


All times are GMT +1. The time now is 01:39.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.