Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Alweer? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=57804)

Roy-16VT 27-07-2009 22:26

Ook een waarde is een mening ;)

en ja daar valt net als over smaak niet mee te twisten

De verkoper denkt dat het verkopend object zoveel waard is

De koper geeft niet meer dan hij denkt hoeveel het waard is

Tsja dan heb je nog de buitenstaander die denkt..... meestal anders :)


verder ken ik de polo niet en ook de jetta van misha niet maar ze zullen het wel waard zijn ;)

Misha 27-07-2009 22:31

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Mwah, gewoon search naar het woord retro door poster Misha.

Ik krijg 1 topic wat ik heb gepost, en dat is inderdaad m'n Jetta 1 met retroradio :rolleyes:
Verder een lijst met ±6 topics, meeste verkooptopics of topic van andere hun 'retrobakken'
daarnaast gaat het naast de retroradio alleen maar over mijn allereerste golf .. toen was ik 17.
Zoals ik al zei, tijden en mensen veranderen.. tegenwoordig zie je mij ook geen retro gebruiken.

breadfan83 27-07-2009 22:34

Quote:
Originally Posted by Misha
Ik krijg 1 topic wat ik heb gepost, en dat is inderdaad m'n Jetta 1 met retroradio :rolleyes:
Verder een lijst met ±6 topics, meeste verkooptopics of topic van andere hun 'retrobakken'
daarnaast gaat het naast de retroradio alleen maar over mijn allereerste golf .. toen was ik 17.
Zoals ik al zei, tijden en mensen veranderen.. tegenwoordig zie je mij ook geen retro gebruiken.


En oranje? :tongue:

Gijs 27-07-2009 22:42

Is een retro stieknek hip? In dat geval ga ik dat uitvinden en rijk worden. Dan breng ik ze in de kleuren retro-bruin en retro-oranje uit met een old-skool lettertype :cool:

Misha 27-07-2009 22:43

Waar heb je dat oranje vandaan gehaald dan?
Ben je me aan het stalken ofzo nondepin :tongue:

Phill Dub 27-07-2009 22:44

wat een zeiktopic, Strik zegt iets over een alweer te koop staande auto voor naar zijn mening te duur aangeboden Polo krijgt ie een bak elende over zich heen zeg, ongelovelijk! :screwy:

Stop toch met jezelf te verdedigen Misha, 't gaat allang niet meer over de beginpost van je topic.

Misha 27-07-2009 22:46

Ach, laat ze lekker .. ik zeik ook wel is ergens op, dan krijg ik af en toe ook de wind van voren.. prima toch.

Gijs 27-07-2009 22:50

Quote:
Originally Posted by Phill Dub
wat een zeiktopic, Strik zegt iets over een alweer te koop staande auto voor naar zijn mening te duur aangeboden Polo krijgt ie een bak elende over zich heen zeg, ongelovelijk! :screwy:

Stop toch met jezelf te verdedigen Misha, 't gaat allang niet meer over de beginpost van je topic.

Zo ging het er vroegah wel vaker aan toe op volksforum. Toen retro nog zo gewoon was :D

Maar idd Misha, niet zo happen. Alhoewel nèt jij zo'n topic niet hoeft te starten ;)

Stieknek :screwy:

:hug:

oldscool 27-07-2009 22:56

Het is wel altijd leuk als ik iets te koop zet,ik denk zet er maar eens een andere naam bij ,eerst allemaal zeuren over de prijs dan de auto helemaal afkraken dan ook nog de verkoper in een slecht daglicht zetten.

Er dan nog een hele waslijst bij zetten van de gebreken, tik die allang verholpen is van de rem getuigt ervan dat ie van iemand voor stijn is geweest met 2 linker handen, een rvs uitlaat erop maar vastgemaakt met ijzerdraad echt liefhebberij , enz enz enz maar dat doe ik ook de volgende keer hier als er een auto is die ik ken !!!!!!!!!.

De auto is nu zoals beschreven en ja dat ie instapschade heeft wist ik nog niet staat hier op de oprit misschien onzichtbaar maarja whatever>>>>>>>>>>>>>

En als jullie dus die er allemaal slecht van praten zon helden zijn komen jullie effe langs en zeggen me dit in het gezicht !!!!!!!!!!!

Phill Dub 27-07-2009 22:59

Amen.

oldscool 27-07-2009 23:07

en dat moderators zon shit hier keer op keer weer toe laten>>>>

oldscool 27-07-2009 23:18

Quote:
Originally Posted by bighead
Zo dat is snel zeg, nu alweer me oude 6N te koop :P Dat geld gaat ie der never voor krijgen, kreeg toen ik hem voor 3200 te koop had al niet eens reacties.

Op de foto lijkt ie zo mooi, maar der zijn wel wat puntjes die minder zijn.

- Flinke deuk in dorpel bijrijderskant.
- Gecleanede regengootje links achter weer gescheurd.
- Gecleanede antenne + gebruikte plamuur zichtbaar.
- Achterschermen hebben kleurverschil tov de rest van de auto.
- Schuifdak niet netjes erin gekit.
- Bestuurdersdeur voor de helft gespoten, duidelijk te zien net boven de klink
- Roest achterwielkasten
- Bestuurdersschoel heeft instapschade
- Er passen alleen maar velgen aan de voorkant met een lage ET-waarde, dit door de inbouw van stuurbekrachtiging zonder de fuseestukken van een polo met stuurbekrachtiging te gebruiken.
- Zit een fluit in de auto af en toe, heel irritant.
- Harde tik als je het rempedaal intrapt.


Dit was het wel zo'n beetje volgens mij :P



en zoiets effe mailen via marktplaats roest regengootjes en dan zeggen kom de auto nog halen deze week :thumbup:

gelukkig kom ik ook op meetings en zit er achter die belachelijke mailtjes en posts ook nog gezichten :thumbup:

golf16v 27-07-2009 23:30

Quote:
Originally Posted by Misha
Ja is ook, als hij er denkt dat hij er aan kan verdienen moet hij dat zeker doen!
Profiteren als 't kan, maar ik denk niet dat hij 'm kwijt raakt voor deze centen..



snap niet waarom je je dan druk maakt als je nu zo reageert?

iedereen mag toch vragen wat hij wil? tegenwoordig zit iedereen toch af te pingelen op de vraagprijs

en geraakt hij niet weg voor die prijs, dan is dat toch de verkoper zijn probleem?

dit lijkt me enkel meer belasting voor de server van het forum, dan dat het iets bijdraagt aan dit forum

Misha 27-07-2009 23:41

Ik maak me niet druk hoor, ik vind het alleen opmerkelijk.. dus ik merk het op ;)

bighead 27-07-2009 23:42

Quote:
Originally Posted by oldscool
en zoiets effe mailen via marktplaats roest regengootjes en dan zeggen kom de auto nog halen deze week :thumbup:

gelukkig kom ik ook op meetings en zit er achter die belachelijke mailtjes en posts ook nog gezichten :thumbup:


Misschien had ik wel spijt van het wegdoen van de auto en had ik toch zeker wel weer interesse als die punten gefixed waren maargoed.

En ook al was het voor de fun, wat dan nog? Merendeel van de reacties die je krijgt van marktplaats is bullshit/

oldscool 27-07-2009 23:47

Quote:
Originally Posted by bighead
Misschien had ik wel spijt van het wegdoen van de auto en had ik toch zeker wel weer interesse als die punten gefixed waren maargoed.

En ook al was het voor de fun, wat dan nog? Merendeel van de reacties die je krijgt van marktplaats is bullshit/


:D

bighead 28-07-2009 00:12

Quote:
Originally Posted by oldscool
Er dan nog een hele waslijst bij zetten van de gebreken, tik die allang verholpen is van de rem getuigt ervan dat ie van iemand voor stijn is geweest met 2 linker handen, een rvs uitlaat erop maar vastgemaakt met ijzerdraad echt liefhebberij , enz enz enz maar dat doe ik ook de volgende keer hier als er een auto is die ik ken !!!!!!!!!.

De auto is nu zoals beschreven en ja dat ie instapschade heeft wist ik nog niet staat hier op de oprit misschien onzichtbaar maarja whatever>>>>>>>>>>>>>


Ik iemand met 2 linker handen, ga toch weg kerel. Remmerij aan de voorzijde is toevallig niet door mijzelf vervangen maar door een collega, wat was er dan gedaan door iemand met 2 linkerhanden?
En over die uitlaat, je moet toch wat als noodoplossing als je dat stuk terugkrijgt van de lasser, die dus geen goed werk geleverd heeft achteraf, en de auto een paar dagen later onverwacht weggaat.

Aan de bovenkant van de wang aan de linkerkant van het zitvlak voel je duidelijk dat het schuim daar versleten is en voel je dus metaal.

Maar spijt dat ie weg is, absoluut niet, ben blij dat ie weg is, heeft bijna 3 maand te koop gestaan en geen reactie gehad.

VeeDubber 28-07-2009 07:20

Quote:
Originally Posted by oldscool
Het is wel altijd leuk als ik iets te koop zet,ik denk zet er maar eens een andere naam bij ,eerst allemaal zeuren over de prijs dan de auto helemaal afkraken dan ook nog de verkoper in een slecht daglicht zetten.

Er dan nog een hele waslijst bij zetten van de gebreken, tik die allang verholpen is van de rem getuigt ervan dat ie van iemand voor stijn is geweest met 2 linker handen, een rvs uitlaat erop maar vastgemaakt met ijzerdraad echt liefhebberij , enz enz enz maar dat doe ik ook de volgende keer hier als er een auto is die ik ken !!!!!!!!!.

De auto is nu zoals beschreven en ja dat ie instapschade heeft wist ik nog niet staat hier op de oprit misschien onzichtbaar maarja whatever>>>>>>>>>>>>>

En als jullie dus die er allemaal slecht van praten zon helden zijn komen jullie effe langs en zeggen me dit in het gezicht !!!!!!!!!!!


Als je het topic goed doorleest dan zie je dat er maar een enkeling is die een opmerking maakt over de prijs. Gebeurd in de dagelijkse praktijk ook en nu staat het toevallig op een forum. Het staat iedereen vrij om te vragen wat hij wil voor een object wat hij verkoopt en dus ook jou. Het grootste gedeelte van het topic gaat over een heel ander onderwerp dan je auto.

Quote:
Originally Posted by oldscool
en dat moderators zon shit hier keer op keer weer toe laten>>>>


De reden dat wij dit laten staan is omdat een stukje discussie af en toe moet kunnen, en dan heb ik het over de hedendaagse prijzen. Misha weet zelf ook wel dat ie daar reacties mee oproept als hij deze thread start. Dat we het lijstje met gebreken laten staan (notabene van een oud-eigenaar) is vanwege het feit dat het een informerende waarde heeft voor potentiele kopers. In plaats van te gaan lopen blazen kun je ook in alle rust uitleggen wat er allemaal aan de auto is gebeurd om het gebrekenlijstje op te lossen.

We zitten hier niet op het My Little Pony forum, dus iemand mag best wat tegenspraak krijgen zonder dat er direct door ons gegumd wordt.

lager 28-07-2009 08:06

Quote:
Originally Posted by VeeDubber
Dat we het lijstje met gebreken laten staan (notabene van een oud-eigenaar) is vanwege het feit dat het een informerende waarde heeft voor potentiele kopers. In plaats van te gaan lopen blazen kun je ook in alle rust uitleggen wat er allemaal aan de auto is gebeurd om het gebrekenlijstje op te lossen.

We zitten hier niet op het My Little Pony forum, dus iemand mag best wat tegenspraak krijgen zonder dat er direct door ons gegumd wordt.



:thumbup: :thumbup:

Domi 28-07-2009 08:23

Quote:
Originally Posted by VeeDubber

We zitten hier niet op het My Little Pony forum,



:D :D Die is leuk. Nog niet eerder gehoord hier.


All times are GMT +1. The time now is 22:38.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.