Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Overige (baja, buggy, kitcar, enz) (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Ruska Sprinter (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=4806)

Koen is sleeping 13-09-2004 19:11

Ruska Sprinter
 
De buurman van een collega van me (jaja!) wil zijn buggy weg doen. Tis een Ruska Sprinter. (das toch zo'n Bassie en Adriaan uitvoering??)
-British racing Green
-2 liter blokje met dell'orto's, spaghetti spruitstuk en Bosch 009 en zo
-staat al 2 jaar stil
-1967 (originele Hollandert!)

Loopt, maar is dus geschorst en er zit wat klein werk aan (ivm stilstaan, lijkt me logisch) Hij is wel af-en-toe gestart, maar daar hebben we het dan ook mee gehad.

Maar nou komt'ie: wat is een leuke prijs voor dat ding? Ik heb al een project staan, maar als de prijs scherp is.....
Maar ik heb dus geen flauw idee wat zo'n ding waard is.

Matheo 13-09-2004 19:56

bassie en adriaan was ruska super volgens mij?? wij hebben in ieder geval nog een super staan, restauratie is net klaar, dus mischien wel interesse! ik geloof dat er ook 1 op autotrack stond (een sprinter dan).

wouter76 13-09-2004 23:01

volgens Google is dit een Sprinter:


Split52 13-09-2004 23:25

LELIJK!!!! krijg het er niet warm van hoor...

wouter76 13-09-2004 23:36

Nee, zo'n Olivier B. Bommel auto hoeft van mij ook niet....

Matheo 14-09-2004 14:04

ja... hij is best lelijk :D

Koen is sleeping 14-09-2004 21:09

Quote:
Originally Posted by wouter76
volgens Google is dit een Sprinter:



Wat een stinkding. Had een foto gezien op een mobieltje, maar die was dus niet zo scherp...

evilnyntje 15-09-2004 09:42

Quote:
Originally Posted by Koen is sleeping
Wat een stinkding. Had een foto gezien op een mobieltje, maar die was dus niet zo scherp...


Toch maar mijn passat kopen?

Zestienkleppen 15-09-2004 12:31

Doet een beetje denken aan die autootjes in een pretpark die over zown rail rijden. Kun je ook lekker oneindig aan het stuur draaien...

Jurgen Santana 15-09-2004 13:05

Ik vind het wel wat hebben. Trek je een hoop bekijks mee! Net als de Kever die we maandagnacht bij een tankstation zagen. Daar zaten een paar 100 lampjes in de carrosserie. Die ook nog in bepaalde patronen oplichten en over de auto bewogen.

Zou het zelf niet hoeven hebben, maar om een keertje te zien is wel leuk!

Tjaap 15-09-2004 13:33

die lichtjes kever is ooit bij wedden dat geweest.. die vergeet ik nooit meer

Melvin 15-09-2004 14:48

ja klopt die heb ik hier ook wel eens zien rijden... heeeeel maf gezicht!!

Koen is sleeping 15-09-2004 21:44

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Toch maar mijn passat kopen?


Toch maar eerst de Audi rijdend proberen te maken.
En tot die tijd blijf ik lekker in je vorige auto rijden! :biggrin:

(het wordt een zelfbenoemde Cult-sleeper: kep een Benetton lenkrad gekocht. LELIJK! En fout, maar vooral LELIJK!! Komt er in in combinatie met zo'n "ik-verwissel-even-mijn-stuur-systeem" net als in 'Taxi'. Kan ik 's morgens kiezen of ik Slapend of Cult naar mijn werk ga.)

antraciet 15-09-2004 21:56

Quote:
Originally Posted by Carlos Santana
Ik vind het wel wat hebben. Trek je een hoop bekijks mee! Net als de Kever die we maandagnacht bij een tankstation zagen. Daar zaten een paar 100 lampjes in de carrosserie. Die ook nog in bepaalde patronen oplichten en over de auto bewogen.

Zou het zelf niet hoeven hebben, maar om een keertje te zien is wel leuk!



die heb ik een half jaar gelden nog gezien op de a2 terhoogte van Maarssen, mooi ding, geloof dat hij zilver was :confused:, wel orgineel.


All times are GMT +1. The time now is 09:31.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.