Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Vrijdag Topic Second Edition !! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25269)

Kevin20v 13-10-2006 10:01

Zo gelukkig is er weer een Vrijdag topic! Ik snak altijd naar vrijdagen :rock:

Pedaalemmer 13-10-2006 10:07

Quote:
Originally Posted by Kevin20v
Zo gelukkig is er weer een Vrijdag topic! Ik snak altijd naar vrijedagen :rock:


je vergat een e :D

Pedaalemmer 13-10-2006 10:09

Quote:
Originally Posted by Richard
Na een eigen zaak te hebben gehad in recreatieve bedrijfsdagen op maat en die overgedragen te hebben aan mijn toenmalige kamergenoot, heb ik een aantal kennissen geholpen met de papierwerk toen zij een eigen zaak wouden beginnen.
laatste tijd te druk gehad om mensen hierin te helpen, maar begin volgend jaar wil ik weer iets gaan opstarten naast mijn huidige werk. Ben nu druk bezig met de financiele plannen en een bedrijfsplan aan het maken zodat het ook echt toekomst heeft.
En omdat auto's mijn grootste hobby zijn, ga ik het maar eens in die richting zoeken.

van je hobby je werk kunnen maken is toch een droom die soms moeilijkte bereiken is

Richard 13-10-2006 10:12

maar goed kennis en een financiele injectie doen veel goed..

Toby 13-10-2006 10:36

yes een vrijdag topic!!!!!!

ik ga nu maar ff ontbijten... :redface:

Pedaalemmer 13-10-2006 10:42

Quote:
Originally Posted by Richard
maar goed kennis en een financiele injectie doen veel goed..


Dat is het minimale. Maar wat zou je dan willen doen met auto`s? Tuning bedrijf ala oetinger. of restoratie. Verkoophandelaar in oldtimers?

Richard 13-10-2006 10:48

auto onderdelen.
marketing technisch en bedrijfstechnisch zal het geen moeite zijn. zal een bedrijfje worden wat naast mijn reguliere werk een start zal zijn en dan middels succes of niet een vervolg zal krijgen. heb ook een hypotheek en een kleintje, dus enige zekerheid geboden. zal geen eenmanszaak worden maar een tweemans zaak met een 3rde die financieel krachtig is.

Richard 13-10-2006 10:49

en anders autopoetser..;)
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=353

tjoep 13-10-2006 11:13

Quote:
Originally Posted by Toby
yes een vrijdag topic!!!!!!

ik ga nu maar ff ontbijten... :redface:


Ziek thuis? :)

steven16v 13-10-2006 11:19

Quote:
Originally Posted by Richard
auto onderdelen.
marketing technisch en bedrijfstechnisch zal het geen moeite zijn. zal een bedrijfje worden wat naast mijn reguliere werk een start zal zijn en dan middels succes of niet een vervolg zal krijgen. heb ook een hypotheek en een kleintje, dus enige zekerheid geboden. zal geen eenmanszaak worden maar een tweemans zaak met een 3rde die financieel krachtig is.


Wat jij doet is idd goed te combineren met je huidige werk.

Ik wil persoonlijk zelf een winkel beginnen. Dus dan moet ik mijn huidige werk opzeggen en dan alle tijd in "mijn" winkel steken.

Dus het risico is zo veel groter voor mij. Maar jah, ondernemen is risico nemen. :tongue:

Langedaik 13-10-2006 11:19

Ik doe ook mijn duit in het zakje voor de vrijdag :)

Ga zo ook ontbijten ben heerlijk vrij..

Verder aan me autootje sleutelen hopen dat hij zondag weer rijden kan.

Matheo 13-10-2006 11:38

verrek.. tis vrijdag, kzit nog lekker op school :( zal ook nog wel ff duren denk ik zo.. gelukkig wel vakantie volgende week.

Matheo 13-10-2006 11:40

maarre.. jasper.. ga gewoon weer eens normaal typen, links uitlijnen dus... fietsenmakerhumor zeker :P :D

Toby 13-10-2006 11:43

ja inderdaad ziek gemeld! voor het eerst in mijn leven...

ik verveel me de pleuris!!!!!!!! ga maar weer even een uurtje pitten, of aan mijn zak krabben... pff wat doen die steuntrekkers toch de hele dag??

steven16v 13-10-2006 11:55

Quote:
pff wat doen die steuntrekkers toch de hele dag??


bier drinken :D

Toby 13-10-2006 12:02

hmmm ga ik dat zo ook maar even proberen! :D :D :D :D

Pedaalemmer 13-10-2006 12:06

vanavond de whisky verzamling weer eens aanbreken

Edrik 13-10-2006 12:19

Vanaf gister vakantie :D

Net de over aangezet om mn velgen te bakken :tongue:

tjoep 13-10-2006 12:23

Quote:
Originally Posted by Toby
hmmm ga ik dat zo ook maar even proberen! :D :D :D :D


dus niet trainen vanavond?
Denise had zich vandaag ook al ziekgemeld, ook een griepje. Is wel heel toevallig he :D

einzer 13-10-2006 12:28

Quote:
Originally Posted by JK Le Mans
@rich Ik ga weer in loondienst als financieeladviseur, dinsdag begin in met een interne opleiding .


Bij de RVS?????????


All times are GMT +1. The time now is 14:58.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.