Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   In absoluut nieuwstaat Chroom Deurhandles (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=7101)

peter460 10-01-2005 19:43

In absoluut nieuwstaat Chroom Deurhandles
 
Perfekte staat, geen pitten in het chroom alleen mini minimale krasjes van het soort dat onstaat als je de handles uit het originele doosje haalt, zo minimaal dus.

Originele VAG handles voor Golf , Jetta, Scirocco, Caddy, Audi MK1 prijs €125,-

Bussie komt zo 10-01-2005 19:46

Voor wat voor een auto als ik vragen mag??? vind de rest ook wel leuk om te weten denk ik. ;)

peter460 10-01-2005 19:52

:redface:

Bussie komt zo 10-01-2005 21:07

Quote:
Originally Posted by peter460
:redface:


Maakt niet uit peet, wij vergeten ook wel eens wat.

Nog 1 en ik heb er 1000. :eek:

Rinus66 30-01-2005 02:28

Ook voor cabbie?

peter460 30-01-2005 10:42

Uiteraard ook voor de cabrio :cool:

Black Devil 30-01-2005 16:09

wat een geld........op ebay gaan ze weg voor 50 euro incl verzendkosten......

Melvin 30-01-2005 17:06

@moddereters over Black Devil: het zijn dan wel niet mijn spullen maar vind deze reactie niet terecht... als je BD's bericht verwijderd --> dan deze ook maar ff!!!

Waldorf 30-01-2005 17:13

Als mod weet ik het niet, je mag iemand wel wijzen op een goedkopere uitvoering. Het is aan de koper om te kijken of het originel VAG is en de kwaliteit eender.
Persoonlijk denk ik dat er veel verschil is tussen de diverse aangeboden handles.
Als mensen echte waar kunnen waarderen kopen ze bovenstaande handles voor de gevraagde prijs. bij de dealer zijn ze niet meer leverbaar, nieuw nog wel. Getuige deze add.

peter460 30-01-2005 20:20

Ha hahahahaha lololololol.

Deze hendels zijn al verkocht aan iemand die kwaliteit kan waarderen. voor 50 Euro op Ebay ja hoor veel succes die zitten dan vol met pitten en blazen als je daar mee wilt rondrijden..........kan je net zo goed zwarte met zilververf behandelen. Wat een loser :tongue: Maar voor de echt geinteresseerde heb ik nog een aantal setjes liggen ook in hele mooie staat.

Valt me wel op dat alles wat ik op Volksforum te koop aanbied niet verkoopt maar via Marktplaats zo weg is, zijn het allemaal zuinnige zeeuwen hier????

Keep on cruising.

Bussie komt zo 30-01-2005 20:25

Quote:
Originally Posted by peter460
Valt me wel op dat alles wat ik op Volksforum te koop aanbied niet verkoopt maar via Marktplaats zo weg is, zijn het allemaal zuinnige zeeuwen hier????

Keep on cruising.


Wie zegt dat zeeuwen zuinig zijn :mad:

Oh ja tis een zeeuw die het zegt :biggrin:

Stijn 30-01-2005 20:36

Quote:
Originally Posted by peter460
Ha hahahahaha lololololol.

Deze hendels zijn al verkocht aan iemand die kwaliteit kan waarderen. voor 50 Euro op Ebay ja hoor veel succes die zitten dan vol met pitten en blazen als je daar mee wilt rondrijden..........kan je net zo goed zwarte met zilververf behandelen. Wat een loser :tongue: Maar voor de echt geinteresseerde heb ik nog een aantal setjes liggen ook in hele mooie staat.

Valt me wel op dat alles wat ik op Volksforum te koop aanbied niet verkoopt maar via Marktplaats zo weg is, zijn het allemaal zuinnige zeeuwen hier????

Keep on cruising.


Laten we nou niet een heel forum een stempel geven omdat een user een bepaalde mening heeft, dat is al haast net zo kortzichtig als de opmerking zelf. Natuurlijk waarderen we kwaliteit, als ik me niet vergis kreeg je net een dikke knuffel van Waldorf hierboven.

Verkocht, archief.


All times are GMT +1. The time now is 07:29.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.