Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Golf MK1 '80 - Te koop/ruil (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=115404)

Sesamzaadje 13-06-2013 12:57

Golf MK1 '80 kleine achterlichten - Te koop/ruil
 
Aangeboden wegens het maken van te veel woon-werk kilometers:

Volkswagen Golf MK1 uit 1980. Laatste model met kleine achterlichten.

Originele kleur groen, behalve op de deuren want die zijn inmiddels kerstboomgroen gerold ivm vandalisme. Rest van de auto is aardig netjes voor 33 jaar. Door de vorige eigenaar is de auto helemaal uit elkaar gehaald en alle grote rotte delen vervangen (foto's aanwezig!). Ik heb er helaas geen tijd meer voor om er een paradepaard van te maken, in verband met een Kever project.

Vorig jaar hebben we het originele 1.1 blok vervangen door een 1.5JB blok, het 1.1 blok heb ik er voor de liefhebber nog wel bij. Voor het 1.5 blok er in ging hebben we de distributieriem vervangen. Blok is krukdroog en verbruikt amper olie. Hangt nog wel achter de originele 4 bak. Ontsteking is geregeld via een MSD unit (á €300,-) welke je contactpuntjes niet zo hard opvreet.

De Golf rijdt verder prima, ik gebruik hem nog dagelijks voor woon-werk verkeer. Interieur is voor een 33 jarige auto netjes, alleen de bestuurdersstoel heeft een scheur in de bekleding. Hemel is niet gescheurd!

Leuke auto, paar kleine werkjes en een ideale basis om er een paradepaard van te maken.

APK tot 03-08-2014!
Voor de afgelopen APK zijn er 2 nieuwe voorbanden op gekomen en de wiellagers voor vervangen. Recentelijk ook remblokken vervangen.

Richtprijs: €1250,- of een goed bod! Eventueel (in-)ruil van Audi 80 Avant of andere jongere VAG met trekhaak mogelijk.

Locatie: Nieuwstadt, Limburg

Foto's:












Sesamzaadje 14-06-2013 14:27

Daily up!

Prijs is natuurlijk onderhandelbaar, auto heeft eerder voor 1500 euro te koop gestaan maar toen was ik genoodzaakt hem nog even te houden. Ruilwagens met duidelijke omschrijving en foto's worden altijd in overweging genomen (liefst VAG) maar gelieve geen cabrio aanbieden.

Sesamzaadje 16-06-2013 16:31

Weekendupje.
Keyword: kleine achterlichten ;)

Sesamzaadje 18-06-2013 06:10

Upje.

Sesamzaadje 25-06-2013 22:25

Schup!

Staar je niet blind op de genoemde richtprijs, ik ben de flauwste niet! ;) Wil er voor een eerlijk bod/ruil vanaf want ik maak echt te veel kilometers op het moment.. Vind het zonde om hem geslacht te verkopen :thumbup:

Sesamzaadje 15-07-2013 06:26

Toch maar weer een bescheiden schopje.
Bieden mag altijd.

Sa2_hidup 16-07-2013 13:22

Hoe is het chasssie? Bodemdelen nog hard of heeft ze aandacht nodig?

Sesamzaadje 16-07-2013 14:54

Chassis en bodem zijn prima in orde. Zoals je in de advertentie kunt lezen is de auto bij de vorige eigenaar helemaal uit elkaar geweest, ik heb hier ook alle foto's van gekregen en die mag je altijd inzien.

Carrosserie heeft alleen vliegroest, geen gaten, rot of iets dergelijks. Heb nog wel een zijpaneel liggen wat je erbij krijgt, die zou je eventueel kunnen vervangen omdat er (uit het zcht) een verroest stukje zit (zijkant/buiten onder de achterbumper).

vwgijs 19-07-2013 15:40

Ik heb wel een Santana in de ruil...

Sesamzaadje 21-07-2013 11:08

Zie PB.
Tevens een ongegeneerd upje.

Sesamzaadje 25-07-2013 07:37

Up!

Sesamzaadje 29-07-2013 18:13

Verkocht :thumbup:


All times are GMT +1. The time now is 18:54.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.