Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Mijn Golf 1 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=96991)

Tuinhek 05-03-2012 18:11

Mijn Golf 1
 
Hallo,

Ik zal me ook even voorstellen, ik ben Arne 18 jaar en kom uit een klein dorpje boven in Groningen.

Wou al een hele tijd een golf 1 hebben maar moest eerst mijn rijbewijs hebben, daar heb ik uit eindelijk maar 3 maand overgedaan. Dus toen kun ik eindelijk echt gaan kijken naar 1.

En het is een gele golf 1 geworden :D maandag wezen kijken en dinsdag gaan ophalen. En gelijk maar even naar www.caraudiojansen.nl gegaan (vriend van mijn stiefzus) Omdat de kachel niet werkte en hij liep niet helemaal goed.

En gister ook gelijk maar naar deuringen :D maar zo'n 200km.

Zo stond die er bij, nog niet veel bijzonders maar komt van zelf wel :D







Gr Arne

Erwin G60 05-03-2012 18:13

Welkom hier mede Groninger. Leuke eerste auto heb je

Tallie_GTI 05-03-2012 18:18

ik zag de foto's op het vw forum voorbij komen en toen dacht ik al ..dat is die golf
;) , hij is mooi

Tuinhek 05-03-2012 18:26

Ja, hij heeft wel een paar plekjes. Maar dat komt wel goed binnen kort even een paar stukjes er inlassen.

Maar van binnen is hij ook nog mooi.


golf1bart 05-03-2012 18:42

nice :thumbup: en mooie kleur :thumbup:

Maartenmk1 05-03-2012 18:45

Mooi autootje, zag 'm op autoscout staan. Wat zijn de plannen?

Tuinhek 05-03-2012 18:50

Eerst even goed afstellen, loopt niet goed stationar.
Denk schroefset, maar dit rijd wel goed :D
En een paar andere velgen.

Voor de rest goed onderhouden.

jelle vda 05-03-2012 21:15

mooie aankoop !
ook wel een mooie kleur ;)

veel plezier ermee !
grtz jelle

smotz 05-03-2012 21:50

netjes veel plezier ermee

Joris_MK1 05-03-2012 23:37

Leuk karretje! Heb ook gelijk na mn rijbewijs halen een golf 1 gekocht :thumbup:
Carburateurvoetpakking lek? Had ik ook, liep voor geen meter en miste af en toe een paar slagen...

Mice 06-03-2012 08:18

Ziet er netjes uit, veel plezier d'r mee :thumbup:

Tuinhek 06-03-2012 08:34

Quote:
Originally Posted by Joris_MK1
Leuk karretje! Heb ook gelijk na mn rijbewijs halen een golf 1 gekocht :thumbup:
Carburateurvoetpakking lek? Had ik ook, liep voor geen meter en miste af en toe een paar slagen...


Hij loopt alleen niet stationaar, op snelweg enzo dan loopt hij goed. Maar heb er nog niet heel veel verstand van :rolleyes: Daarom heb ik al een vraagbaak aangeschraft en ga ik vaak naar de vriend van mijn zus.

bprijs 06-03-2012 11:33

Leuk karretje, het zelfde interieur als mijn 83er diesel heeft, en dat zit heerlijk :thumbup:
Met die vraagbaak krijg je hem vast weer goed aan het lopen.

Tuinhek 07-03-2012 16:43

interieur zit inderdaad goed.

Ik ben trouwens ook nog op zoek naar een paar goede hoedplank dragers dus als iemand ze heeft laat het me weten.

Tallie_GTI 07-03-2012 16:53

die heb ik laatst net gekocht bij die mensen waar je de auto weg hebt ;) misschien hebben ze nog meer
?

haraldgolf1 07-03-2012 17:00

hoi tuinhek,
die heb ik nog wel liggen zijn netjes gedemonteerd.
woon in almelo mijn nummer; 0655536256
groeten harald

Joris_MK1 07-03-2012 17:48

Inderdaad kom je een heel eind met de vraagbaak! Wat voor motor heb je erin liggen? Ik heb een 1.5 JB. Hangt best nauw met die carburateur, niet zomaar vanalles loshalen, maar als je er gewoon allemaal goed naar kijkt en een beetje nadenkt zijn dit hele leuke motoren om aan te klooien! En als er wat stuk is lekker goedkoop te maken, ook niet ongewenst op jouw leeftijd denk ik zo... Verzekeren kost ook een berg he, of heb je hem bij je ouders erop?

Tuinhek 07-03-2012 18:08

Ik heb er een 1,3 blokje er in liggen. En hij staat gewoon op mijn eigen naam. Kosten van verzekeren valt nog wel mee. Vooral omdat hij als 1,1 op kenteken staat. Maar dat ga ik denk ik nog wel veranderen.

Weet iemand een goede schroefset voor niet al te veel geld. Ik wil niet al te ver om laag, omdat ze bij mij in het dorp een paar veel te hoge drempels hebben :mad: Gewoon om er voor te zorgen de mijn wielen wat mooier in de wielkassen liggen.

golfcabriolet 07-03-2012 19:45

Quote:
Originally Posted by Tuinhek
interieur zit inderdaad goed.

Ik ben trouwens ook nog op zoek naar een paar goede hoedplank dragers dus als iemand ze heeft laat het me weten.


Welke kleur moeten de hoedplank dragers zijn?

Welke kant heb je dan nodig, heb nog wel wat liggen in zwart.
Moet dan even voor je kijken.

Tuinhek 07-03-2012 20:09

Quote:
Originally Posted by golfcabriolet
Welke kleur moeten de hoedplank dragers zijn?

Welke kant heb je dan nodig, heb nog wel wat liggen in zwart.
Moet dan even voor je kijken.


Ik heb zwarte nodig.

Het liefst bijde, volgens mij zijn ze allebij niet al te best bij mij. Maar iniedergeval de besteurders kant. Dus links.


All times are GMT +1. The time now is 01:53.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.