Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Interieur vraag mk1 gti '82 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=144005)

stefboekweit 13-04-2020 18:11

Interieur vraag mk1 gti '82
 
Hallo allen,

Ben inmiddels overgestapt van een '83 GTD naar een '82 GTI in het Alpine wit.

Echter klopt het interieur van deze GTI niet met wat er in het type modeljaar / kleur hoort te zitten.. (Sticker achterin de kofferbak is verdwenen tijdens een respray van voorgaande eigenaar :screwy: )

Echter vraag ik me dus af of dit uberhaupt wel een geleverd GTI interieur is? Als ik wat research online doe, zie ik dat er in een mk1 GTI ook het interieur met code UH "Smoke Grey" is geleverd. Echter staat hier als opmerking bij dat dit een zeldzaam interieur is.

Zit dit in mijn auto? Zo ja, heb ik hier vrede mee, zo nee dan hoor ik dit ook graag en ga ik op jacht naar het juiste type interieur.

Alvast bedankt voor de verduidelijking!!

Gevonden informatie:



Foto's interieur:









Gr Stef.

yal 13-04-2020 18:53

Is dat niet het interieur van een GX?

Rinus66 13-04-2020 20:15

Quote:
Originally Posted by yal
Is dat niet het interieur van een GX?
.

Klopt, maar zat ook in de 5-deurs GTI icm een wit hemeltje.

Van Limburg 13-04-2020 20:16

Denk het ook ja.

heinz74 13-04-2020 21:29

is een GX interieur..ipv het GTI interieur modeljaar 81 .dus vanaf september '80 wat er in hoort te zitten
het interieur uit je eerste post is van een GTI met kleine achterlichten..
jij moet het interieur met verticale strepen hebben..is je kofferbak sticker kwijt is het maar gissen welke kleur het moet zijn
rood,grijs of petrolgroen..

volkswein-rider 15-04-2020 20:19

Eventueel het certificaat in Duitsland opvragen.
Jaren geleden kon dat per mail. Ik weet niet hoe dat nu gaat.

Daarin geven ze ook aan welk interieur in je auto zat.

slk-A3 15-04-2020 20:43

Dat is inderdaad een Golf GX interieur, dat had ik in 83 ook in mijn driedeurs GX Diesel.

Certificaat opvragen kun je via de website, kost wel even de lieve som van bijna 100 euro inclusief het Datenblatt. Bij mij staat er "Stoff Regenbogenstreifen petrol/schwarz" kleurcode KU en dat zijn de groene streepjes






volkswein-rider 16-04-2020 19:04

[QUOTE=slk-A3]Dat is inderdaad een Golf GX interieur, dat had ik in 83 ook in mijn driedeurs GX Diesel.

Certificaat opvragen kun je via de website, kost wel even de lieve som van bijna 100 euro inclusief het Datenblatt. Bij mij staat er "Stoff Regenbogenstreifen petrol/schwarz" kleurcode KU en dat zijn de groene streepjes

Dat is duur geworden.
Ik heb geen certificaat, maar jaren geleden een mail gestuurd, waarna ik de gegevens per mail retour kreeg. Maar dat kan nu helaas niet meer :shake:

Mk1_er 17-04-2020 17:13

Ik heb ook geen certificaat.
Maar heb vorig jaar gewoon een mail gestuurd en ze vroegen dan gewoon je gegevens en chassisnummer.
Bij mij vonden ze wel enkel terug dat ik het rood gestreept interieur had en een schuifdak.
Voor mij was dat voldoende omdat ik dat juist moest weten.
En dit was vorig jaar nog.

U stuur klopt ook niet.
En ik dacht u daschboard met Chrome sierlijst ook niet.
Omdat ik dat ook heb, en meen me nog te herinneren dat ze hier zeiden dat het van een cabrio is.
Maar jij hebt het ook

heinz74 18-04-2020 08:04

stuur is pre laat '80..spucknapf of hoe noemen ze dat?
waarschijnlijk heeft er een GX naast gestaan ,voor het interieur..dat dashboard randje
een GTI heeft ook altijd een dashboardkastje met slot..(is weg)..
en de onderste klep van het opbergvak hoort ook niet..
de 3 klokjes in de console eigenlijk ook niet (behalve olietemperatuur,zat bij de 1800's in het MFA)..maar dat kon een dealer optie zijn toendertijd..

het is verder wel een mooie GTI dus zou me er verder niet te druk over maken..
persoonlijk een ander setje bekleding zoeken ,of dit laten overtrekken en klaar..
je kon bij een witte alle kleuren krijgen toen..
al vond ik altijd rode strepen in een rode ,petrol in Lhasa,grijs in een zilveren..grijs of rood in zwart ,rood of grijs in een witte het mooist..
enkel bij de Heliosblaue Pirelli kon je geen rood krijgen..voor de rest was alles mogelijk..

oettinger_18 18-04-2020 08:08

Welke kleur interieur hoort erin bij kleurcode KM

NielsDub 20-04-2020 11:28

KM is het zwart / grijs gestreepte 'Regenbogenstreifen' GTI interieur

Tapestaartje 22-04-2020 23:33

Ik heb nog wel het een en ander aan stoelen en achterbank liggen in het zwart/grijs geruit. 🙂


All times are GMT +1. The time now is 03:20.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.