V.A.G. treffen in Burgum datum al bekend ?
ben benieuwd wanner we weer eens een datum hebben voor V.A.G. treffen in Burgum.
kunnen we daar weer mooi naar toe bouwen. :D |
:goodpost:
|
:iamwithst
|
We moeten nog even vergaderen, maar er wordt aan gewerkt.
|
We hadden 14 juni doorgekregen?????
Daarom hebben we ons treffen een week later op de 21e gepland........ |
ja het wordt zeker 14 juni er zijn al meer clubs die die datum hebben genoteerd, zodra we meer weten horen jullie het natuurlijk direct!!
|
Joepie! :rock:
|
Ik ga v/d week gelijk maar om een pompverstuiverblok, dan krijg ik de caddy mischien voor de tijd nog klaar :thumbup:
|
Op WWW.VAGFRYSLAN.COM staat de tijd stil :redface:
|
Heb er nu al weer zin in. :thumbup:
|
Ik ook.. hahaha
|
Staat in de agenda, doel is om de cor dan ook weer rijdent te hebben
|
Dit is idd. (zoals blijkbaar zovelen) ook mijn streefdatum...
Komen nieuwe wielen, wat spuitwerk en subtiele details aan de auto, maar die moeten dan klaar zijn. 14 juni dus... Hopelijk met hetzelfde weer als vorig jaar! |
14 Juni weer gezellig met wat muziek er bij
Gaat weer helemaal goed komen |
ben er ook weer bij met een beetje mazzel met de renner :thumbup:
mijn streefdatum was 1 maart, maar dat gaan we ben ik bang niet halen :shake: 14 juni gaat wel lukken :D |
Ik hoop dat ik met mijn vriendin samen kan komen nu zij in de kever en ik in de gti op de ats classics maar dat wordt wel langzaam rijden dan aangezien hij extreem laag ligt dan. Maar ik wil het zeker niet missen.
Ook het hondje gaat mee hahaha.. Gr Ronnie en Daisy |
Heb net 2 bevestigingen dat het dus de 14de juni zal zijn (goed zo kunnen we ons verlof plannen!! :cool: )
Het zou wel een andere locatie zijn maar hierover gaan ze ons hier op de hoogte houden ! :thumbup: Kijken er al naar uit !!! :D :cool: |
ik laat me verrassen
|
niet nog verder hè ik rij op webers (slurp slurp) :D:D:D
|
Quote:
Dan liever met het weer van 2007... laatste keer was het eigenlijk al té warm! (Een beetje Nederlander heeft ook altijd wel wat te zieken hè :screwy: ) Enne nieuwe locatie? Dit keer met zwembad erbij? :D |
All times are GMT +1. The time now is 18:54. |