![]() |
16V (PL) motorblok 160euro
1.8 16V PL motorblok, +/- 225.000km gelopen, van 1990 (mocht dat van belang zijn voor iemand).
Bestaande uit : -onderblok + zuigers + carterpan -complete cilinderkop -injectoren + leidingen -luchtfilterbak+spinnekop -inlaattraject (dun inlaatspruitstuk) -uitlaatspruitstuk -waterpomp -bougiekabels -motorsteunen (2x) Het zit allemaal nog in elkaar, demontage kan ter plekke gedaan worden als dat gewenst is. Staat in omgeving Veenendaal. Eventueel wil ik de cilinderkop of het onderblok+zuigers ook wel los verkopen van de rest. Computers en motorkabelboom erbij is ook bespreekbaar. € 160,- Vragen staat uiteraard vrij en bieden ook. :) Mochten er nog vragen zijn, gelieve mij te mailen op golfgti@concepts.nl, of PM sturen. |
Wat kost het als je hem compleet inbouwt in de sletta? Ik zelf ben daar niet handig mee, en jij hebt er zeker 200% meer verstand van! :cool:
|
* pakt glazen bol *
Ik gok op 1984 .... ---------------------------------------------------------------------------------- IT'S NOT A CAR....IT'S A CONVERTIBLE!! - Golf MK1 Cabrio, 1990 - Jetta MK1 LX, 1984 Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
Quote:
In 1 keer goed! HET IS VERBLUFFEND! :rolleyes: :tongue: :biggrin: :biggrin: |
84'er dus, ligt nu een 1.3 in
|
VERKOCHT :woowoo:
Topic kan gesloten worden ! |
All times are GMT +1. The time now is 05:49. |