![]() |
passat vr6 onderdelen voor ombouw
He hallo ff een vraag. Zijn subframe voorbalk en achteras van een passat uit 92 te gebruiken voor een mk2 vr6 ombouw?
Gr. Ron |
Nee, je moet dan een corrado balk en subframe hebben...
|
Quote:
ja wist ik wel :) Maar ik kan een complete passat vr6 uit 92 kopen. Ik denk als dit ook past hoef ik niet appart op zoek naar een corrado of golf3 subframe Gr. Ron |
op zich niet verkeerd een compplete auto.
moet je enkel die voorbalk kopeen subframe kun je ook een motorsteun op overlassen... |
Ik heb gister een tijdje op mk2vr6.com gekeken en wat ik begreep is dat je de voorbalk wel kan gebruiken. En het subframe niet want de montage punten zijn anders. Weet iemand of dat klopt. Mijn engels is niet zo heel goed :redface:
Gr. Ron |
Weet iemand welke onderdelen nog meer bruikbaar zijn ban de passat?
Gr. Ron |
De motor :D
|
:lmao:
Haha daar was ik zelf ook op gekomen. :thumbup: |
De voorbalk van een passat past niet op een golf ... Het subframe weet ik niet zeker, dacht van niet, maar je kan je subframe van de golf gebruiken en dan de motorsteun van het frame van de passat overlassen.
radiator met fans zijn met tikje handigheid ook wel te gebruiken. kabelboom loopt iets anders maar ook deze is wel te gebruiken.. tellerklok ziet er iets anders uit , maar ook deze kan je pakken.. aandrijfassen weet ik niet zeker of deze te gebruiken zij maar een setje assen is zo gekocht.. voorbalk van een corrado vr6 is wat moeilijker te vinden maar er is genoeg aanbod.. ideaal voor een golf2 ombouw is een corrado,, maar met een passat als basis ben je al een heel eind op weg, als de prijs ok is.. |
Prijs is wel ok 350 euro :thumbup:
Hopen dat het torretje nog goed is. |
voor 350 euro mag je zoizo niet zeuren, ook niet als hij in slechte staat is.
|
Ff up
Is de achteras ook te gebruiken? Anders laat ik die lekker zitten. Heb vanmiddag de passat gekocht, het is een roestbak maar motor en bak sturen en remmen voelde goed. :) |
Alsje voor 5 steek wilt gaan, kan je ook de fusees alleen gebruiken. Anders zou ik voor gti 8v remmen gaan voor de achteras, dan behoud je 4x100
|
Quote:
Je bedoeld waarschijnlijk de astappen voor achter. Het was wel de bedoeling om 4x100 te houden vanwege me velgen. Maar die zijn maar 14 inch. En een beetje knappe remmen is ook wel wenselijk bij zo een motor dus ga je al gouw naar 15 inch en dan moet ik toch op zoek naar andere velgen :) |
Grotere remmen zijn zowieso wel een pre, zeker voorop. Ikheb zelf nog de originele gti remmerij onder mijn Mk.II VR6 zitten met G60 sebring velgen,dan weet ik zeker dat ik voor de vooras G60 remmen kan zetten met evtS2 klauwen.
|
Heb jij dan 16v remmen(256mm)?
Als het goed is heeft de passat nog geen plus onderstel dus dan kan ik ook nog g60 naven er inzetten + 16v remmen en wel mijn 14 inch behouden. Maar ja eerst de boel maar uitelkaar trekken :thumbup: |
He weet iemand of de draagarmen van de passat het zelfde zijn als een golf3.
Ik heb besloten dat ik voor het plus onderstel ga. Gr. Ron |
Heb evt nog een G60 subframe liggen voor jou incl. draagarmen, motorsteunen en stabilisatorstang
Wilde het eigenlijk gebruiken voor mijn GTD, laat haar liever origineel :thumbup: |
En wat is daar anders aan dan de gtd? Dacht dat alle subframe en draagarmen hetzelfde waren voor golf 2 :screwy:
|
G2 draagarmen zijn allemaal hetzelfde. Subframes verschillen in bijvoorbeeld het hebben of ontbreken van een trillingsdemper.
|
All times are GMT +1. The time now is 18:57. |