![]() |
Golf 3 motor in jetta 2
hallo,
ik heb een golf 3 AGG motor in mijn jetta 2 geplaatst maar nu zit ik met het probleem dat geen enkele kabel aan de binnenkant klopt wie kan mij helpen Mvg |
wat meer info graag.
bouwjaar auto, bouwjaar motor. wat klopt er niet. etc. |
dat er geen kabel past lijk me duidelijk....... je heb grootst gedeelte van de kabelboom nodig van de type 3 lijk mij
|
Met een nieuw type zekeringskast passen de stekkers er zo op . Alleen bij een oud type tot ongeveer '89 past het niet .
|
Quote:
Auto :1984 Motor:1997 dacht ik De kabels van de achterlichten passen niet en van het contact slot ook niet De pinkers en ruitenwissers ook niet |
Quote:
Dus jij zegt als ik de kabelboom van een jetta nieuw type zekeringkast neem dan past alles ? |
uhmmm,vraagje.wat hebben je achterlichten,contactslot en pinkers met een motorombouw naar 2liter te maken?
|
Quote:
denk dat hij de compleete kabelboom van de 1997 golf heeft gebruikt en die past niet op een oud type Jetta achterlichten kabels kan ik nog goed in komen ook , Jetta is toch iets langer dan een golf :D |
Quote:
:D :D |
Quote:
ik zat met het oude type kabelboom over heel de auto, heb dan de motor met kabelboom en zekeringkast over gezet van de golf 3 maar nu past al de rest niet meer en ik wou weten wat de beste oplossing was daarvoor. |
alles weer terugzetten en alleen de motorboom omstekkeren naar ce1 zekeringkast.
|
Quote:
is het niet makkelijker om een nieuw type kabelboom van een jetta 2 te zoeken ? |
Nee
|
All times are GMT +1. The time now is 12:43. |