![]() |
g40 blok in een mk2
hallo,
ik kan een g40 blok kopen van iemand. die wil ik misschien gaan inbouwen in mn golf mk2 1.3i(40kw :frown: ) wat voor problemen mag in gaan verwachten bij dit project? misschien wel zo erg dat ik er vanaf zie. moet de complete voor trein van de polo pakken of passen de assen van een mk2 er zo in? mark |
Zucht..... :frown:
|
Quote:
gaan we weer zegt tie... teminste ik neem aan dat je dat denkt. het schijn dat jij een van de betere bent op het gebied van g40(slijm slijm). maar ik wil gewoon mn grootste probleem weten. m |
Kan zo 1 2 3 geen GROOT probleem bedenken :D
Misschien de voorpijp... |
motorsteunen komen niet overeen.
en blok ligt in een Mk2 anders dan in de polo. Verder uitlaat en inlaat zijn net andersom bij de polo Het kan wel, volgens min als ik me niet vergis is er hier op het forum eentje die hetin een mk1 heeft gelegd(of er mee bezig is), maar je hebt het een en ander aan te passen. |
Valt mee Gilex, je moet gewoon alle steunen van een Golf 2 1,3 nemen.
Alle boringen daarvoor zitten al wel in het blok/bak. De steun voor de G-lader welke bij een Polo ook een motorsteun kun je gewoon gebruiken, echter heeft ie niet meer de functie van motorsteun! ;) |
Gilex, wel eens een NZ´tje in een golf 2 bekeken? :)
Daar kun je gewoon de motorsteunen van gebruiken. Zal best goed te doen zijn als je handig bent. Als je de complete voortrein van een polo in een golf wilt gaan bouwen, dan zou ik er nog even goed over nadenken. (dat past dus niet) In een golf 2 zou ik toch voor een groter blok gaan, die passen er zowieso zonder problemen in. (groot blok in een polo is weer een heel ander verhaal) |
Snap eigenlijk ook niet waarom iedereen zo in ene een G40 in een Golf wil lepelen.....
Als je er een standaard 16v in ploft heb je zonder aanpassen 20 a 30 pk winst t.o.v. een G40. |
en standaard 16v is ook nog goedkoper...ik heb er eventueel nog wel eentje...
|
klopt
|
g40!!! 16V!!!!!!!,ALLEMAAL PRUL.
Gooi er een g60 in,zit je zo aan de 200 pk(chip, poelie). |
g60 is voor mietjes .............................. :D
|
dit mietje heeft straks zn blokkie weer klaar,mag je eens meerijden,kijken of je het droog houdt serge mien jonge,mhoehahahaha
|
mij maak je niet bang ,moehahahahahaha :D
|
Quote:
kijken of rubje het heel kan houden moewhahahhahahaha :biggrin: |
de oorzaak dat dit keer mijn blok verrot liep was te danken een een door midden gescheurde zuiger,zuigerveren afgebroken,en er was een lager uit de kop gelopen,van de nokkenass.Auto staat nu in belgie en word in orde gemaakt,nieuuwe handgesmeede zuigers enzo enzo enzo hihihih.
|
he ruben hoeveel pk krijg jou blokje nu dan
|
als ik moet gokken hoop ik toch wel 250 pk te halen.Ik hoop eigenlijk op meer.
|
hopen doen we op de WC :p :D
|
ga we effe sprinten tegen elkaar ik ga toch 8julli sprinten tegen hakkie vr6 type1 dan word het leuk ga ik ook tegen jou g60 tegen g60;-]
|
All times are GMT +1. The time now is 13:50. |