![]() |
Nieuwe Pausmobiel wordt Touareg!
Op het nieuws heden ochtend:
Quote:
ik vind het wel mooi :tongue: hoop dat VW er wat moois van maakt. edit: hier plaatje gevonden ![]() |
BTW, die Touareg is een gePhotoshopte
Vind trouwens deze veel mooier als pausmobiel. Kan ie ook een koud drankje pakken onderweg enzo... ![]() Wat een ideeën staan er overal! ![]() ![]() ![]() ![]() Als ie nou langs bekenden rijdt, en hij ziet ze niet, dan kunnen ze hem ff bellen om te zeggen dat ie links moet kijken: ![]() |
Zou die paus-mobiel ook een "I" Van individual op de zijkant krijgen :cool:
En natuurlijk wel een W12 erin :cool: |
denk dat ie wel kindersloten krijgt..;)
|
Ben benieuwd wat het gaat worden.
Ook niet verkeerd: ![]() |
Quote:
Opel fridolin? |
Quote:
In Zweden kwam je zulke dingen regelmatig tegen. En de meeste waren geel, van de post dus. ;) |
Quote:
Wat een afgrijselijk lelijk hok..... |
geel = post?
|
Kan hij zijn broers ook meenemen :)
![]() |
daar past z'n schoonmoeder ook nog wel in :D
|
ook jij hoort te weten dat een paus niet beschikt over een schoonmoeder...:D
|
![]() Of zo'n seatje |
Wordt 't geen tijd dat Herr Ratzenberger zich hier aanmeldt?
Eerst die Golf, en nou een Touareg project... zit wel in de VW's die goed heiligman. :thumbup: |
afschuwelijk lelijk ding maar wel een hele goede reclame zo'n wereldberoemd persoon die vw rijd ;)
|
Quote:
Dat deed ie al toen ie paus werd. ;) |
Quote:
ja toen struinde die nog alle meetings af op zoek naar drank en jonge chickies met z'n duitse stijl golf1 incl. oliekoeler voor de bumper :screwy: :rolleyes: |
Toch leuk dat de nummerplaat toepasselijk meegeshopt is!
|
Quote:
scherp :thumbup: ik zie het nou pas..... |
Quote:
Ratzinger had een donker grijze Golf 4 om precies te zijn, die ook nog een tijdje op Ebay te koop heeft gestaan. ;) De auto werd toen voor iets minder dan twee ton verkocht als ik 't goed heb. |
All times are GMT +1. The time now is 00:15. |