![]() |
ik ook maar eens een keer mezelf voorstellen
ik weet het. ben er een beetje laat mee maar, beter laat dan nooit zeg ik dan maar. ik heet mikail en ik woon in omg. arnhem. ben 23 jaar en ben in bezit van een golf mk2 gti 8v. hiervoor heb ik als eerste auto ook een mk2 gti 8v gehad, 82 kw digifant. daarna een mk2 golf gti 16v pl en vervolgens een bmw E34 2.0 24v (al snel spijt van).
ik ben al een tijdje (sinds okt. vorig jaar) hier een beetje aan het rondkijken en vond maar es tijd om me voor te stellen. bij deze dus |
FOTO's Mik! :p :D
|
jaaaaaaaaaah!!! ben nu op stage :(
|
zo na 400 posts je voorstellen, staat je netjes :p
maar welkom hier... |
ja dat is inderdaad wel een beetje laaaaaaaat
je hoort al bijna bij het interieur geintje welkom |
mense, slacht me er niet op af :( ik weet ut ERG LAAT
|
Quote:
hahaha :biggrin: Zulke reakties kan je verwachten! WELKOM ! (maar volgens mij voel je je al aadig thuis hier :p ) |
Quote:
:) tja, wie de bal kaatst......... |
Omdat je nu op de stage bent, zal ik maar je bakkie showen.. :D
|
Ik zal je over een half jaar of 400 posts wel even welkom heten, ok? :D
|
Hier nog 2 pic's :p
|
Quote:
jaweeeeeeeel :D @LinnieTDI>> tnx meid, ik zal vanavond effe pics posten van de vorige bakies |
Haha E34 zonder vermogen, daar moeten we ook altijd erg om lachen. Kosten niks meer die dingen dus daarom zie je er ook altijd wannabe sjonnies en allochtonen in rijden.
|
Quote:
150 pktjes wou die er wel uitpersen en hij wou best vooruit ;) en rijd über kwa wegligging. het was me meer om de hoge kosten dat ie weg ging. maar jah, hij rolt nu ergens in irak op z'n wieletjes |
he mik... welkom hè ;)
beter laat dan nooit zeg ik altijd (K) |
ja, welkom kerel :)
Volgens mij is t niet zo erg hoor ;) Ik ben hier al een flinke poos niet meer geweest (jaar of zo? :confused: ) en ik heb me niet eens opnieuw voorgesteld :D Wedden dat ze mij ook niet kennen? :p |
Quote:
ehh ben ik de enige die denkt van e34?...e30 of e36 of e43 |
Quote:
hoe bedoel je e34???? |
Quote:
of ik begrijp jou niet of je kent de e34 niet |
lag nog te slapen...je hebt dus een 5 serie gehad..ik zat met mijn kop in de 3 serie...we hebben zelf een 525tds gehad... :redface:
|
All times are GMT +1. The time now is 23:29. |