![]() |
rem update golf 1 2.0 16v abf
wie helpt mij verder, en geef u mening.
omdat ik nog steeds op 1,1 remmen rij en zo niet door de keuring kom ga ik mijn remmen veranderen. ik heb 288mm schijven voor plus klauwen van een een seat ibiza cupra, daar bestel ik een adapter voor, deze http://www.ebay.de/itm/290640781855...984.m1423.l2649 hoofdrem bekrachter wil ik gebruiken van een golf 2 1.8 16v kr?? kan ik de orginale remleidingen gebruiken? en 1 uitgang afdichten? en dan een speciale remkrachtverdeler tussen de achterleiding plaatsen?? achter wil ik de astappen van een golf 2 gti gebruiken. pas hier ook de handremkabels van een seat toleda 2.0 16v abf op?? wie kan me verder helpen of uitleg geven wat verbeterd kan worden! mvg gerald |
Voor de handremkabels moet je die van een Scirocco 2 16v gebruiken/bestellen.
De hoofdremcilinder zou ik iig een 22mm pakken, of die op een KR zit weet ik niet. |
Niemand ??
|
Ik denk dat niemand antwoord geeft omdat je alles hierover op de search kan vinden.
|
22 mm hrc van bv Sirocco. 3/20 remdrukbegrenzers van Opel. Girling 38 of Golf 4 remklauwen achter. Sirocco 16v handremkabels. Dit is een leuke setup.
|
ik heb g60 remmen voor en rechtstreeks de beugel op mijn fusee zonder adapter
|
Quote:
![]() |
Quote:
had volgens mij niet met de stront emmer gerammeld !!!! sorry voor het offtopic |
:confused: :confused: :screwy: ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 21:06. |