![]() |
-
-
Dicht |
Auto is in hongarije gemaakt, tenminste het interieur.
|
in 76? toen zat Hongarije toch nog achter het ijzeren gordijn?
|
betekend dat niet dat het holland is? Dat ie voor de nederlandse markt was?
|
Wie weet waar ik een nieuwe originele of zeer goed passende frontplaat kan krijgen ? Met 1 luchtsleuf en het liefst zonder sleepoog gat , en het liefst uit Nederland ik hoor het graag.
En tevens zoek ik ook nog een Golf LS Automatic embleem. :) |
Mooi project met mooie plannen! :thumbup: Alleen een diagnose stekker in deze auto?? :screwy: :D
|
Dankje :) ja klopt , hier had VW een uitleescomputer voor , (staat ook in de folder van 1974 , 1975) kan niet zo snel voorbeeld ervan , alle gegevens werden afgedrukt , als er storing was of massaproblemen of onsteking enz.
Dit zal wel te duur zijn geweest of het werkte niet goed genoeg? maar later zijn ze er weer mee gestopt. in 1977 zijn ze hier mee gestopt. |
Of je bent zelf bij de neus genomen, of zit mij in de zeik te nemen :D
|
![]() |
Wie weet waar ik een geboorte centificaat kan aanvragen? Via het Vw museum? Mijn duits is niet geweldig...
|
Ja via het vw museum. Kan volgens mij ook in het engels aangevraagd worden. Anders wil ik je wel helpen mijn Duits is wel heel goed.
|
Dat is aardig van je! , ik weet niet precies hoe en wat ik moet en waar ik het moet vragen..
|
http://automuseum.volkswagen.de/index.php?id=12&L=1
Hier is ie op te vragen. Kosten staan er ook bij vermeld. |
Tnx ik zal dit eens in loop van de deze maand ff doen , dan zal stuur ik je wel even een PBtje.
Weet iemand ook waar je een Golf LS Automatic embleem vind? Ik kan hem nergens meer nieuw krijgen , en tevens zoek in een nieuwe frontplaat met 1 gat , ook nog nergens gevonden.. |
8
|
Twee niet zo mooie deuren heb ik nog wel in de aanbieding.
Als je interesse hebt pm me maar. |
die witte stekker op linker veerpoot heb ik ook op mijn 77 1.6 fp ,
maar heb jij een pierburg carbu erop zit normaal solex op . vrgr gooi |
Klopt ze zijn tot de FP motoren geleverd vanaf 1975 t/m begin 1977 geloof ik hierna kwam de 1.5 JB motor en die hadden deze stekkers niet meer
Hier zit een Solex carbarateur op volgens mij heeft de 1600 FP dat altijd standaard gehad , volgens mij hadden bepaalde eerste JB types een Pierburg? |
Quote:
idd de jb heeft een pierburg 1b . heb zelf ook een solex .vervang ik zo na de 1b van mij is een drama kwa afregelen , co :shake: vrgr gooi |
All times are GMT +1. The time now is 10:09. |