![]() |
Seat Ibiza TDI 110pk ( facelift model )
Te koop voor een vriend van me:
Merk: Seat Model: Ibiza Bouwjaar: 2000 Motor: 1.9 TDI 110pk km: 255.000 Kleur: Zwart ( black Magic ) APK: 29-06-2013 Opties: - Climate Control - 3 Deurs - El. ramen - El. Spiegels - Cv met afstandsbediening - Abs - Airbags - In hoogte verstelbare bestuurders stoel - In hoogte verstelbare stuur - In hoogte verstelbare koplampen - In delen neerklapbare achterbank - 4 Hoofdsteunen - Cupra Voorbumper in kleur - Originele Cd speler van Seat met CD wisselaar in kofferbak - Traction controle Het gaat om het facelift model ibiza met de heldere koplampen. Hij is netjes onderhouden ENKEL de boekjes zijn kwijt Bij laatste beurt zijn remblokken, remschijven, Distributie riem is 25000km geleden vervangen door garage. Alles is op te vragen bij de garage waar die in onderhoud is geweest. Minpunten: - kleine roestplek bij voorscherm voor de rest een nette auto, AUTO MOET WEG ivm aankoop andere auto Auto staat in Amsterdam en is ook daar te bezichtigen. Vraagprijs 2000,- of een GOED bod correspondentie: 06 39 78 44 06 Foto's komen er zsm aan ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wanneer komen de foto's?
Ben op zoek naar dit model Ibiza met deze motor. |
ik wacht op maat die de fotos verzend. zodra ik ze heb zal ik ze zsm plaatsen
|
fotos toegevoegd
|
up
|
kick omhoog.
goed bod word overwogen |
up
|