Quote:
Originally Posted by Marijn32b
Verder is de radio eruitgehaald, en daarbij de draden doorgeknipt :(
Er zitten vier speakers in. Is dat standaard of een extraatje? Maw had de C uitvoering dat ook? Leuk om te weten natuurlijk. Maar hoe je de boel aansluit.. :confused: . Moet ik dus nog uitvinden. Dit is trouwens een zogenaamde "Avance" uitvoering. Volgens mij een CL met wat extra's.
@ MvD
Bedoel je met verstralers "groot licht" of mistlichten voor? Er zit wel groot licht op, schijnt ook niet standaard te zijn. Volgens mij zitten die in de grote koplampen, niet in die kleine.
|
Voor je radio heb je een plus en een aarde nodig, en natuurlijk de draadjes van je speakers. Is zo te repareren, en als je een radio koopt zit er vaak een stekker bij met kroonsteentjes om aan losse draden aan te sluiten. Tipje: geschakelde plus aanleggen, gaat je radio vanzelf aan en uit. Deze knip je makkelijk aan bij de voeding van je knopje van de achterruitverwarming!
4 speakers is redelijk normaal, de hoedenplankdragers hebben standaard plek hiervoor, zullen een jaar na aanschaf al wel geïnstalleerd zijn door de toenmalige eigenaar :)
Model is na-facelift, ik weet niet eens of ze toen nog zonder deurbakken geleverd werden, maar is redelijk standaard dus!
Groot licht heeft elke passat, is nooit optie geweest ofzo, is wet. Hij bedoelde de kleine mistlampjes, die optioneel zijn. Jij hebt hier net als veel anderen dus holle dummies zitten.
Quote:
Originally Posted by Avance
Sondermodell in den Niederlanden zum Jubiläum 40 Jahre VW in den Niederlanden.
Lieferbar in allen Karosserievarianten mit allen Vierzylinder-Motoren: Basis Grundausstattung mit Radvollblenden, Colorglas, 2 innenverstellbare Außenspiegel, Türablagen, Fahrersitz höhenverstellbar, geteilt umklappbare Rückbank (Schrägheck und Variant), Sportsitze (Stufenheck), Radiovorbereitung mit Antenne (Schrägheck und Variant), spezieller Sitzbezug "Glencheck" (Schrägheck und Variant), Teppichfarbe "Schiefer".
|
Deurbakken dus standaard op je Avance! Ik heb thuis volgens mij nog een folder van de Avance-modellen, eens opscharrelen!
|