![]() |
corrado 2.0 16v project .
hallo .
ik ben al een eindje in bezit van een corrado 2.0 16v dus nu maak ik eens een project ervan . de Corrado die ik staan heb heeft wel veel werk , maar dan weten we steeds wat gedaan :) . foto's ![]() ![]() ![]() er is nog veel werk aan dus hoop ik dat ik zo snel mogelijk een update kan doen ;) greets |
dit ga je opknappen?
|
dit is je donor neem ik aan.. anders is er nog redelijk wat werk ja.....
|
:eek:
Opknappen? Zo ja :screwy: diep respect dat je dat aandurft Zo nee :thumbup: begrijpelijk |
Nou is een Corrado een niet alledaagse auto, maar om deze te reanimeren gaat wel erg ver...kijk eens in de verkoopsectie, daar staan er wel een paar voor een fractie van de prijs wat er in deze gaat zitten :thumbup:
|
Woooow... Dit is echt absurd veeel werk...
|
OMG, je maakt een grapje zeker :D
Waarom is deze uberhaupt zover aan stukken geslepen? |
Dit vereist wel een verklaring :wow:
|
zo dit gaat een dikke klus worden
|
Hahaha, opeens heeft ruud niet meer t grootste project.
Maare,grapje toch? |
haha :) ik wilde eens wat reacties uitlokken :)
de corrado op de foto was een donorwagen voor mijn project wagen :) . hier de project wagen :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Donorwagen ![]() ![]() dit stuk heb ik er uit gesneden omdat de project wagen rot is ( foto's volgen ) ![]() |
Da's nog steeds serieus werk, maar goed bezig :thumbup:
En reacties uitgelokt :D |
Haha, die was goed xD Wel leuk ding, succes ermee!
|
deze topic mag dicht , alles is naar het sloot , de corrado was rotte dan eerst gedacht .
|
alleen verkooptopics worden gesloten. Deze verdwijnt vanzelf naar de achtergrond.
|
All times are GMT +1. The time now is 07:13. |