![]() |
Little Red Rooster... gaat trouwen!!
heey Fredje!! dorpsgenoot/dorpsgek! :D
ik wil je via deze weg een hele fijne dag toewensen en natuurlijk je vrouwtje ook!! veel geluk samen! groetjes rene! ![]() |
Fijne dag Fred! kan haast niet missen op mijn verjaardag ;)
|
Gefeliciteerd!!! En veel geluk! en Rick jij HG met je verjaardag!
Daar moet op gedronken worden ;) ![]() |
ricky en fredje, gefeliciteerd he!!!
p.s. christiaan jij bent toch ook jarig? GEFELI!!! en alle andere mensen die jarig zijn ook natuurlijk :D |
haha thanks, en iedereen die ook jarig is ook gefeliciteerd!
|
danku :D
Ennuh LRR, jij ook proficiat! |
en.... al `n beetje bijgekomen? ;)
|
Hey mannen,
Heel hartelijk dank !!!! Ricky and Christiaan, jullie ook van harte met jullie verjaardag !! @Rene: Ja, ik ben enigzins bijgekomen..........vandaag was een lamme dag ('k was om 8 uur al wakker :confused: :confused: ) Maar gister was GEWELDIG !!! Grtz.............. LRR Ps: Heb nog geen pic's, maar die zullen spoedig volgen !!! |
Gegeliciteerd
|
van harte jongens...
|
Hierbij zoals beloofd nog ff een paar pics van onze grote dag:
Tadaaaaaaaa: Nice ride toch ?? Ff punten scoren bij de aircoolers onder ons !!!! Grtz............... LRR |
ey fred!
gave foto`s man! :) |
Gefeliciteerd , je heb het gedaan....top :)
|
gefeliciteerd LRR!!
|
gefeliciteerd en inderdaad mooie foto"S
|
van harte!
van harte!
|
Thanx luitjes !!!!!!!
Heb nog veel meer pics.....maar om het forum hiervoor verder te gaan vervuilen ;) ;) ;) ;) Mocht ik nog een mooie krijgen van de Passat, dan knal ik hem tzt hier wel ff in deze thread !!!! Grtz............ LRR (aka "the married man") |
Gefeliciteerd!
gaaf man trouwen |
Quote:
Nou, het is straks alweer een jaar geleden (maar de nabestellingen hebben even op zich laten wachten), maar alsnog even een "statieportret" van mij en m'n vrouw en de Passat !!!!! Ik wil via deze weg Gert Boer (autobedrijf Tjeerdsma) nog even bedanken voor het uitlenen van de auto. ![]() Grtz................ LRR |
dat ze `t zo lang met jou uithoudt :tongue:
nee hoor, mooi man ;) maarre.. waar is die foto eigenlijk genomen?? |
All times are GMT +1. The time now is 04:43. |