![]() |
Welke Foam kleppen kachelhuis
Hey,
Bij mijn rode Mk2 vliegt het foam me rond de oren, resultaat: lauwe lucht. Ik heb via de sticky op het forum al wel gezien dat dit een veel voorkomend probleem is, maar ik heb echter nog geen oplossing gevonden hiervoor. Nergens vind ik terug wat je kunt gebruiken om deze foam te vervangen. Wat hebben jullie gebruikt? :) Thanks! |
Afzuigkapfilter.
Kost 3,50 bij de blokker. |
Quote:
En dan gewoon met tec7 vastgelijmt? :) Ga dadelijk eens naar Blokker ! Bedankt |
Ik heb het met dubbelzijdige tape gedaan.
|
Bisontix werkt ook goed!
|
Hier ook bison en afzuigkapfoam, in het begin nog wel wat lijmluchtventilatie. :D
|
Dicht tapen met van die aluminium tape voor ventilatie kanalen werkt ook perfect :rolleyes:
|
ik heb ducktape gebruikt. paar lagen rond gedraaid. 1 kant kan misschien loskomen, maar volledig kan nooit.
ik heb ondertussen nog een reserve verwarming liggen met kapotte kleppen, die las ik dicht om de volgende te herstellen :D |
Ik heb deze week mn kleppen bekleed met Armaflex van 3mm. Dat is een zelfklevende celrubbersoort ie ook in de industrie isolatiewereld wordt gebruikt.
Om tot een goed resultaat te komen heb ik een aantal materialen getest in de oven op 90 graden. Armaflex en zelfklevend aluminiumtape zaten nog prima vast. Ducttape was helemaal gebobbeld en lijkt niet de beste oplossing. |
Ik ook blokker afzuigkapfilter vast geplakt met bison. Gaat prima!
Die warme lucht wordt toch lang geen 90 graden zoals hierboven vermeldt? |
het water van de auto wordt maar een 90°. daar wordt dan nog buitenlucht doorgeblazen van ongeveer 10°C (op 30° zal je toch geen verwarming gebruiken).
die lucht zelf zal misschien 40°zijn, je kan er toch vlot je hand voorhouden. ik denk toch dat ducktape meer warmte aankan dan mijn hand, als mijn hand niet bobbelt, zal ducktape dat ook niet doen :D |
All times are GMT +1. The time now is 22:22. |