![]() |
PAS OP:Passat W8 met teruggedraaide teller
Kwam deze toevallig tegen, maar let op: De kmstand klopt niet, wat ik er zo van kan zien is hij +/- 60.000km teruggedraaid.
Tussen 05-2008 en 05-2009 is dit gebeurd dus ik vraag mij af of de verkoper het uberhaupt wel weet. http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/a...previousPage=lr |
tsja, zo jammer maar je kunt beter de handelaar inlichten met deze feiten.
dan verkoopt hij ook geen kat in de zak aan een ander! :thumbup: |
de handelaar zal dat wel al weten denk ik
|
Los van de stand wel een mooi ding.
|
Denk dat die handelaar het helemaal niet weet, maar ik ben het met boze konijn eens dat het een mooi apparaat is..!
|
Is toch niet mijn taak. Ik vind persoonlijk dat iedere professionele autoverkoper handelaar dealer toch even de moeite moet nemen dit na te kijken, het is 1 minuut werk.
Wel een mooie auto inderdaad |
Staat in de advertentie wel bij met NAP!
|
Quote:
zeg nooit niks! :thumbup: |
Quote:
dat is ook weer zo, zeker als het zo weinig werk is! :thumbup: |
Je kunt het ook van de andere kant bekijken, wat is +- 60.000 op een V8?
als ik die spookverhalen van +- 100.000 met die lupo's lees! Uh.. Neemt niet weg dat het hoort! |
wel leuk ding !
hoe kwam je erachter dat die was terug gedraaid dan ? |
Via m'n werk de historie gecheckt en ding is een beste tijd dealer onderhouden geweest. In 2006 of 07 stond hij ook al op de 170.000km zo een 6 jaar geleden.
|
Quote:
Dat zal dan ook blijken uit het onderhoudsboekje, zou ik zeker op letten bij een auto als deze. |
Geen geld voor zo'n wagen.
|
Quote:
uh,ik heb persoonlijk liever een lupo die 2 ton teruggedraaid is dan een w8 die 60.000 is teruggedraaid. |
Quote:
Me to. Vervangen of revisie van een lupo blokje is net wat goedkoper dan van een W8 :) |
Quote:
om over de rest nog maar te zwijgen...... |
Quote:
Je hebt gelijk, ik heb liever een eerlijke stand :thumbup: |
das idd het beste:thumbup:
|
of er is al een ander blok in geklust , en toevallig 1 die 60 minder op de klok had ... je weet het niet
|
All times are GMT +1. The time now is 13:38. |