![]() |
64 schwarz Low
hey
ik ben yorben, en heb in Februari mijn 1e kever aangeschaft ![]() Beetje hoog dus naar de Garaasj gegaan nieuw voorasje gekocht ![]() De velgjes waren niet echt mooi ![]() Dus maar een ander kleurtje gegeven ![]() Staat veel lekkerder ![]() Het asje gestoken ligt al veel lekkerder dan maar die kont onderhanden nemen ![]() Veel netter nu dan gemerkt dat de ramen lekte de bekleding vol schimmel zat dus alles er uit.. ![]() Alles eens goed nagekeken alles goed inorde geen rot alles hard dus maar een lekker kleurtje gegeven ![]() Dan de vloerbekleding gelegd ![]() Nieuw hemeltje laten steken ![]() ![]() ![]() ![]() is die effe klaar lekker rijden paar foto's genomen lekker herfstachtig ![]() ![]() ![]() ![]() Ook effe in Doel geweest hij ligt wel hoger voor de winter door te komen als het beter weer wordt terug lager vanvoor en vanachter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Met de golf van een goeie vriend van me erbij :D ![]() ![]() ![]() |
Woeheee wat een nette ride zeg!
Blijft gaaf zo'n kever! |
Quote:
Mooie auto, en ook erg leuke foto's!
|
Nette kever en idd leuke foto's
|
cool:rock:
|
ook een erg mooie locatie voor je foto's!!
|
Super kever zeg!! carrosserie is ook echt strak....
Helemaal af, niks meer aan doen. |
heel mooi
en enige plus voor Doel dan, je kan er echt super foto's maken :thumbup: |
Inderdaad een super gave kever, ik zeg ook niets meer aan doen.
|
mooie kever! coole foto's en locatie ook!
|
Top kever, daar houd ik wel van !!!
|
leuk is anders vandaag opgemerkt da die voor de helft los hing morge dus maar allemaal er afhalen
![]() |
Jammer, staat goed... misschien: zoiets?
|
Nette bak :)
|
Quote:
Ze gaan er allemaal af staat goed zonder haha :D |
Quote:
En dan de deksel er ook af laten :thumbup: Mooie bak! |
Dikke winterlook als het gaat gaan zaterdag de whitewalls er af :D ligt ook een beetje hoger om de winter toch deftig door te graken ga niet de job van de sneeuwruimer op mij nemen :screwy:
![]() |
Quote:
net gebeurt :D en dankje :D |
1e sneeuw pic
![]() als nu die sneeuw blijft ligge zou perfect zijn :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 07:09. |