![]() |
Heftig ongeluk !
|
Aardig gek . Stelletje idioten
|
bekende van me ligt in coma!! was passagier van de mercedes.......
|
Quote:
Heel erg veel sterkte gewenst, Doch vind ik onderstaande. :screwy: Racen doe je op een circuit of op een afgesloten weg... In ieder geval daar waar ze geen onschuldige omstanders in gevaar brengen, want meestal zijn het de omstanders die er het slechtst vanaf komen. :shake: |
Sjonge, ze leren t ook nooit :screwy: al heb je daar als passagier weinig aan.
Sterke en beterschap voor de nabestaanden en gewonden. |
Mafkezen :screwy:
|
Dank je,,
racen doe je in dd op een circuit maar we hebben allemaal wel eens een sprintje getrokken of niet>? laten we zeggen dat het om redelijk snelle wagens ging en als daar iets mis mee gaat gaat het ook goed mis zoals wel te zien is... ze hebben beiden schuld lijkt me want ze doen er samen aan mee... |
Ik heb inderdaad wel eens in sprintje getrokken, vaak een onschuldig stoplichtsprintje, en zo af en toe op een compleet lege achterafweg. (heeft zijn voordelen, wonen in het oosten van het land.) Maar nooit midden in de stad, en zeker nooit met zo een snelle auto. Maar dat ligt dan aan mij uiteraard.
|
Omdat je een snelle auto hebt mag je harder trappe???
|
Kijkende naar het gedrag van mensen met een snelle auto, lijkt het een ongeschreven wet inderdaad. :screwy:
|
Quote:
Nope, Als je een snelle auto hebt en er gebeurt een ongeluk dan IS het ook harder! Succes voor de nabestaande |
Quote:
Kijk iemand die het wel begrijpt!! natuurlijk hoef je met een snelle auto niet hard te rijden...................... |
Ik begrijp het ook dondersgoed Richard, ik erger mij alleen een beetje dat dit het zoveelste geval "straatrace" is..
Tevens valt het gewoon op, dat mensen met een snelle auto nou eenmaal wat vaker het gaspedaal ook wat dieper intrappen. |
Ik begrijp je helemaal pascal{je hebt ook gelijk daarin},, ging mij meer om het commentaar van die ene Belgische koekenbakker ;)
|
Quote:
:D |
ik snap het ook wel maar ze zeggen altijd "straatrace" want in princiepe blijft het allemaal een zo genoemde straatrace want er is geen DRHA aanwezig of we zijn niet op zandvoort/assen.
Een stoplichtsprintje met een cinquecento en seicento met 51pk valt natuurlijk amper tot niet op :) maar daarentegen al je zoals hier bijv. een dikke cayenne hebt en een C-klasse (6cilinder minimaal 170pk) dan valt het natuurlijk een stuk meer op. Helemaal als het goed fout gaat zoals hier Ik praat het niet goed maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel |
|
Voor de passagiers is het lullig :(
Voor de bestuurders is het eigen schuld dikke bult. |
Ik heb ook snellere wagens, endnap wel wat je bedoelde maar je kan eens een "sprintje" doen op een 2 vaksbaan waar geen huizen staan en waar je de weg goed kent en dan moet je nog je grens kennen.
|
Ik vind de term "straatrace" altijd zo ongepast.
In dit geval is het toch geen straatrace, maar meer flink uit de hand gelopen machogedrag? Ik vind het trouwens wel dure snelle wagens voor relatief jongen mensen. In het artikel staat ook dat de NL en Belgen onderling al ruzie gehad hebben in een discotheek. Het zou mij niet verbazen als er ook nog een deel drank, drugs, etc in het spel is. Desondanks veel sterkte aan de betrokkenen. |
All times are GMT +1. The time now is 12:21. |