![]() |
winter hok
aangezien ik toch maar weer een winter auto moest hebben
ben ik weer weer op zoek gegaan naar een low buget ding en voor een paar euro , vond ik eeb golf pasadena met apk tot mei 2013 . presies genoeg dus :D staat op goeie vredestein bandjes , was starten en lopen na april j.l want zo lang stond hij al stil bij een oud mannetje geboren in 1928 :D en tja dan mag er wel iets werk aan zitten .. ![]() ![]() word vervolgd :thumbup: |
Ben alweer benieuwd wat hiermee gaat gebeuren! Je zal in ieder geval niet stil zitten :D
|
Plat gooien en andere wielen. En klaar is die. Mooie patina golf
|
De oude man was ieder geval betrokken bij een leuk forum gezien de kentekenplaat houder ;) :D
Leuke basis om de winter door te komen. |
Dit zijn vaak de mooiste autos.
Als je m wast en poetst is ie waarschijnlijk als nieuw. :D |
Vet man die groene aanslag . Mooi wagentje om de winter door te komen .
|
voor dat de winter uberhaupt is begonnen staat er al weer wat anders :D:D
dacht dat die blauwe jetta je winterhok was? |
plat op z'n bek, een verwaarloosd set bbs rs eronder = klaar ! :thumbup:
de sint zijn zak vergeten op u achterbank..!?? :D |
ben heel benieuwd hoe hij eruit komt te zien!
|
Alleen met zijn pens aan de grond leggen en klaar ben je :D
|
Gaaf! Mag ik vragen wat die gekost heeft? :D Heb er zelf gister ook zo een opgehaald, ook een verkleurde rode Pasadena, voor 350 eurootjes. :D
|
Quote:
:D minder dan de helft .. zat de tank ook nog half vol :lmao: ![]() langsaam aan word ze weer rood :D ![]() puur natuur ![]() morgen meer nieuws :thumbup: |
Quote:
Dan moet ik wel snel Gerben :D Piet heeft het al over winterse buien en de Jetta was idd mijn winter auto . maar ik ben onder tussen ook bezig met de Touran ;) :cool: |
Haha, ze bestaan dus toch nog! Dacht dat ik de enige was die een Golf 2 voor 125 kon kopen.. :p (Mijn aller eerste dan he) Dat rood blijft niet lang! :D Na een regenbui was de mijne ook altijd mooi rood, maar daar hield het dan wel weer op
|
Quote:
Quote:
:screwy: :thumbup: |
Quote:
:D was even zoeken maar dan heb je ook wat ik heb vanmiddag al even met de hand een stukje gedaan , maar moet de polijst flex even bij mijn broer weg hebben . gaat het ff iets beter ;) |
![]() |
Ziet er weer netjes uit Alberto. :thumbup: :thumbup:
|
![]() zo schoon |
Quote Lammert: God! Wot yn hok jong!! :D
|
All times are GMT +1. The time now is 22:56. |