![]() |
Blue Angel Restoration Mk1 Cabby
hey,
hierbij het 2de langetermijn project naast de corrado. is nog in de afbraakfase zo was ie ![]() ![]() toekomstige zetelkes ![]() de stof waarin de zetelkes komen ![]() Huidige staat alles uit de deuren gehaald en deuren verwijderd; rails aant aanpassen voor de porsche seats ![]() dash deels verwijderd; al wa kabel ellende tegengekomen, dat belooft ![]() sam |
En wat zijn de plannen ?
|
Leuke wagen! Nu nog goed plat leggen ^^
Grtzz antoinee |
Ff wa meer info over de golf
1993 vw golf 1 cabriolet 1.8 injectie dx 215.000km Zit ook weitec onder Plannen: Alles restaureren tot de laatste bout Engine wordt volledig gecleaned Miss op webers Porsche zetels Corrado dash ... Sam |
me de golf ook ni stilgezeten:
dashboard en overbodige bekabeling deels verwijdert ![]() porsche zetels ff erin gezet en goedgekeurd; ![]() de knoeiboel ![]() sam |
Succes, dat gaat nog even duren! Maar goeie plannen, alleen dat corrado dash zou ik niet doen!
|
Quote:
Wel is veel mooier toch |
Quote:
idd vind ik ook + ik heb nog wa speciale dingen ervoor liggen sam |
Leuk project. Ben alleen niet zo'n fan van de verlichting die je hebt!
|
bedoel je de achterlichten? komen originele postgolf op
|
nog wa verder gedaan se
![]() achterbank verwijderd en tapijt eruit ![]() dash brackets verwijderen ![]() ff dash getest, een 4 cm moet het nog ingekort worden + aan het raam nog mooi maken maar komt goed ![]() middentunnel al wa aangepast, nog ni af ![]() dat is het voor vandaag sam |
All times are GMT +1. The time now is 06:34. |