![]() |
Stekkers brandstofpomp gezocht
Het is de bedoeling een verloopstuk te maken van mijn huidige 2H kabelboom naar KE-Jet aansluiting.
Dus ik zoek een contrastekker die in deze stekker past ![]() en ik zoek de aansluitingen voor deze pomp met een cm of 5 kabel eraan. ![]() ![]() |
bump :thumbup:
|
:eek: niemand ???
|
k had net een saab binnen die heeft die aansluiting op de pomp dacht ik ...
|
Ik heb de kabelboom van de originele JH er nog eens op nagezien maar ik mis 1 aansluiting en de andere was ook niet origineel , deze was met een kroonsteen aangezet :screwy:
dus als dit niet de goede pomp is , moet ik ook nog op zoek naar de juiste en de bijbehorende stekkers dus. verder zoek ik een overleden brandstofpomp 2H ivm het stukje stekkerblok. wie o wie :) JH stekker niet/wel origineel ? ![]() ![]() ![]() |
update,
pomp is inderdaad een aftermarket volvo k-jet uitvoering. dus heb de juiste pomp en accumulator al opgezocht. Vandaag bij VW originele stekkerhuis besteld nummer 113 971 901a De stekker aan de kabelboom 2H verbind ik met 2 steekstekkers en maak ik waterdicht met krimpfolie. Zo houdt ik de boel origineel voor terugbouw 2H als ik de sportline weer ga verkopen. :D |
All times are GMT +1. The time now is 03:33. |