![]() |
Hee,
Dat tuutje gaat naar je koppelingscilinder als deze hydraulisch is. Ik denk dat de meeste rond die tijd hydraulisch bediend waren, Maar weet ik niet zeker. Je kan hem ook heel heet stoken met een brander tot die begint te smelten en dan dichknijpen met een combinatietang. Dan lekt die ook niet meer. Of een slangetje erop maken die een dicht uiteinde heeft. gr marco |
Oke dankje wel Marco nu je het zegt volgens mij heb ik dit idd al vaker gezien op andere auto's :thumbup:
One problem solved :D |
Hey Peter je kan die stekkers gewoon vergeten die ben je niet nodig.
Ik heb destijds bij de ombouw van die gele die ik had ook een golf 4 rembekrachtiger gebruikt. Maar ik heb ook dat abs verdeelblok gebruikt. Gewoon dan de elektronica niet gebruiken van het geheel, puur de mechanica. En uiteraard de vacuum aansluiten anders werkt ie ook niet ;) |
Hoi Branko oke dat moet dus goed komen ABS wou ik maar niet aan beginnen anders kan ik nog wel wat meer topics starten :D
Nog naar de glascode brons gekeken ??? |
Quote:
Sorry nog niet aan toe gekomen heb ze in opslag hier en moet dus even tussen de rommel kijken. Ik doe mijn best om ze deze week te sturen. Groet Branko |
Zit er een voordeel aan om een Golf 4 hrc met abspomp te gebruiken. Ik heb het wel eens eerder gezien en ben heel nieuwsgierig.
|
Stekker op de rembekrachtiger is voor de rempedaalstand
Deze heb je niet nodig Sensor wel laten zitten,anders heb je een gat |
Quote:
Is goed hoor Branko ik hoor het wel :thumbup: Quote:
Deze laat ik zeker zitten krijg hem ook niet fatsoenlijk los :D Quote:
Met ABS pomp weet ik niet HRC of zich is een stuk groter dan de originele :D Het zelfde geld voor de bekrachtiger ;) Ik heb het tuutje nu dicht gebrand maar ik zag dat het reservoir van een 22mm HRC ook past deze heeft alleen niet de twee zij bevestigingen en hij oogt wat kleiner. ![]() ![]() |
Ik heb bij mijn mk2 vr6 ombouw ook een golf 4 hrc met bekrachtiger gemonteerd en de leidingen heb ik verbonden middels een t-stuk en heb dan RV en LA samen gedaan en RA en LV samen gedaan, dit om nog iets van remverdeling te hebben tussen links en rechts mocht er 1 kant wegvallen op de hrc/bekrachtiger.
|
Maar je kan toch alle 4 de uit gangen gewoon gebruiken als de sensors er uit zijn.
En als je het dan kruislings aansluit komt dit op het zelfde neer maar dan zonder de t-stukken. |
All times are GMT +1. The time now is 13:11. |