![]() |
hij is weg...
:o
de sprinter is zojuist opgehaald... nog één laatste fotootje dan.. |
Jammer maar gefeliciteerd !!
|
germ..... ik hoop dat je er geen spijt van krijgt
|
Quote:
thanks! maar hij is wel naar een liefhebber gegaan, de nieuwe eigenaar is er erg blij mee. én niet te ver weg...Deventer/Laren (gelderland) woonplaats/stalling.. heb hem natuurlijk wel even verteld dat ie zich eens moest aanmelden op dit forum.. :D |
Quote:
kijk aan das ook redelijk in de buurt bij mij ! die kant toer ik nog wel eens op met de motor ! hopen dat hij in deze staat blijft ! zal wel als het een liefhebber is ! |
toch fijn dat je het met ons wilt bespreken.
er over praten helpt echt! |
Quote:
Of hij wordt helemaal origineel gemaakt :) Tenminste :o Was hij toch niet? :o Maar wel suphurrrrrrrrrrrrr! In elk geval, veel sterkte met het verlies, en gefeliciteerd :D |
Quote:
gelukkig heb ik jullie nog... :biggrin: |
Quote:
Oooooooh! :biggrin: Jammer dat ie weg is.... :o Nieuw project!! Zippo |
IDD !!
Zonde dat ie weg is, maar nu tijd voor wat nieuws!!! :D :D Wanneer komt er een spijl? ;) |
:biggrin: Nu maar weer een motor hajee.
Gr Raymond :D |
wat staat daar achterin de schuur te wachten...?
toyota? |
lijkt me eerder een ford mustang o.i.d..?
|
Quote:
FIAT :biggrin: onee toch niet. een ferrari mustang zijn alleen voor echte mannen :biggrin: henneh al iets nieuws in de planning |
vind het meer een datsun, maar goed :)
Jammer van de sprinter.... hoe lang in je bezit geweest ? Op den duur raakt iedereen op iets uitgekeken ;) |
he henneh!
jammer man... was een toffe bak.. ach... je hebt de "fiat" nog ja ;) superkar.. wil em nog altijd een keer in `t echt zien! |
das een dino...ferrari dino...ziet toch elke kip
|
:biggrin:
|
Quote:
bezit van de zaak is einde van het vermaak? jaartje klaar zo ongeveer.. maar bouwen vind ik leuker dan het rijden, kijk nu wel ff rond , genoeg leuk spul te koop. Quote:
he!! ook maar ff aangemeld! mwah.... blijft ook mooi he? :D heb binnenkort nog wel een weekend een fireblade, gaan we ff toeren! |
Quote:
ik weet niet wanneer je de jouwe te koop zet! ;) |
All times are GMT +1. The time now is 01:55. |