![]() |
MK1 Cabrio Acapulco Dikke update
MK1 Cabrio Acapulco, Dark Burgundy
1.8 2h 1993 Zo kocht ik hem origineel: ![]() ![]() In de tussentijd aardig veranderd: ![]() ![]() Sinds vandaag de andere set er even opgelegd: ![]() Morgen ff de auto wassen en een paar mooie foto's maken :thumbup: Heb voor 10mm spacers, achter 20mm. Rondom 7J ET 35 Heb hem meteen flink omhoog geschroefd, de APK zit eraan te komen 8) |
Mooie kleur. Front is een stuk beter nu.
Vind de cookiecutters er ook mooi onder staan. |
En nou hopen op een lange, warme zomer zeg ik! :thumbup:
|
Mooie bak !! Ik heb dezelfde gehad, heerlijke auto. Succes ermee
|
![]() ![]() Na de APK alleen nog een stukje naar beneden ;) |
Gave bak!
|
Vandaag begonnen aan de interieur update. Ik was eigenlijk op zoek naar beige of wit leer interieur, maar kwam deze set toevallig tegen voor een appel en een ei ;)
Was wel even aan het twijfelen over de kleur, blauw/zwart, maar het sluit naar mijn mening perfect aan met mijn vloerbekleding:D Alleen de achterbank en panelen gedaan, morgen weer verder, kleine preview van hoe het was en hoe t wordt: ![]() ![]() Meer foto's volgen vast wel ;) |
Klopt wel beter met het blauw! mooi hoor :thumbup:
|
![]() ![]() ![]() Klaar voor vandaag 8) |
Interieur is alweer verkocht :D Komt creme classic line interieur in.
Stoelen waren niet in hoogte verstelbaar en zat voor mijn gevoel te hoog ;) Tevens anders stuurtje, Momo 280 ![]() |
![]() |
Skai leertje was toch niks achteraf, toch maar weer verkocht en dit classic line leren interieurtje bijna compleet kunnen kopen (Mis alleen de pookhoes nog)
![]() Ff een flinke schoonmaakbeurt geven en dan monteren :thumbup: |
Snoekje84 - MK1 Cabrio Acapulco Dikke update
Zo weer een productief dagje gehad. Interieur een flinke opknapbeurt gegeven en gemonteerd, behalve het tapijt, die is nog aan het drogen :D
Zo zag het tapijt eruit voor de schoonmaak: ![]() Na een flinke schoonmaakbeurt: ![]() Kon het niet laten om het te monteren: ![]() ![]() ![]() Staat niet verkeerd al zeg ik het zelf :D Wou wel binnenkort even met colourlock aan de gang, iemand ervaring mee op dit interieur? |
Ziet er super uit. Colour lock is perfect spul. Gebruikte het bij mijn audi TT ook
De vloerbekleding hoort zeker de creme te zijn maar dit misstaat hem ook niet |
mooie combi zo :thumbup:
|
Vandaag bezig geweest met het vloerkleed te monteren en de stoelverwarming, ging achteraf toch makkelijk dan ik dacht ;) Het werkt allemaal, duurt alleen even voordat hij op temperatuur komt
![]() ![]() Totaalplaatje hoe hij er nu bijstaat: ![]() |
:thumbup:
|
![]() Colourlock is binnen, nou alleen nog flink wat tijd zoeken :D |
Vandaag grote beurt gedaan en vanavond begonnen aan het interieur:
![]() ![]() Denk dat het wel duidelijk is welke behandeld is en welke niet ;) Achterbank is nu bijna af, kan het mooi drogen vannacht. Morgen verder met de stoelen en de panelen |
Interieur was mooi op tijd klaar voor de meeting in Mook:D
![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 05:28. |