![]() |
de daily krijgt een beurt
VOLGENDE PATIËNT !
nu mijn project http://www.volksforum.com/foru/showthread.php?t=69242 min of meer klaar is is het tijd om mijn daily aan te pakken en roestvrij te maken en over te spuiten. de auto is van onder spijkerhard en de spatbordranden zijn eerder al eens vervangen maar slecht afgewerkt. het is een 1.5 automaat van begin 1980 met smalle achterlichten. ik heb er vorig jaar technisch al een boel aan gedaan om hem geschikt te maken voor dagelijks gebruik. lpg ingebouwd. nieuwe remslangen gemonteerd, stoelen van een audi tt ingebouwd, cruise control, parrot, electrische ramen, centrale vergrendeling met afstandsbediening en natuurlijk een fijne stereo met subwoofer. klein gaatje |
en dan nu een link die wel werkt
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=69242 |
mooi werk tim!!! deze nog, en daarna nog 1tje haha.
|
deze klaar en dan rustig beginnen aan de mk1 v6
|
Leuke wagen als daily :thumbup:
|
Dat kenteken moet je wel een beetje mee oppassen ;)
|
waarom xkx ?
|
wat bedoel je met oppassen met dat kenteken ?
|
Als hij net zo netjes word als je andere zal het wel goed komen hier, succes ermee :thumbup:
|
Moet wel eea aan gebeuren! Mooi dat ook deze goed wordt aangepakt!
|
bernhard en bprijs, wat bedoelen jullie met mijn kenteken xkx ?
|
stukje in het schuifdak gepuntlast m'n pa heeft een randje in de klep gelast, sukje aan de buitenkant, nu is de binnenkant aan de beurt klep strakmaken al het laswerk gezandstraald de deur is ook strak klaar voor de primer de primer erop vandaag gewerkt. m'n pa ondertussen weer zo goed geweest om een begin te maken met schuren. maandag nog een paar uur schuren , dan afplakken en hopelijk maandagmiddag spuiten |
mooi werk tim gaat zekers de goed kant op!!
|
hij is vandaag gespoten. hij is zo mooi geworden dat ik er nu nog zuinig op moet zijn ook haha
|
nice tim mooi werk!!!!
|
Toppie!
|
hopen dat ik deze week een beetje tijd heb om af te bouwen zodat ik volgende week weer kan rijden
|
het begint nu op te schieten. nog 1 dag hard werken en dan.............
gti stripring erop |
Lekker bezig, mooie werkplaats ook!
|
potverdikke tim mooi werk hoor ook die gti striping staat hem erg goed!
|
All times are GMT +1. The time now is 07:06. |