Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Car Café (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   Laag lager laagst :D (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=113493)

Sven-GTI 18-04-2013 22:15

Laag lager laagst :D
 
http://www.canibeat.com/2013/04/dri...gen-mk1-rabbit/

Tjaap 18-04-2013 22:26

Hij blijft wel lekker bezig met dat hok.

Volgende stap is auto op de grond en de wielen omhoog getrokken in de kassen



De Pul 18-04-2013 22:35

tja.....

René 18-04-2013 22:38

Quote:
Originally Posted by De Pul
tja.....


Dat is precies hetzelfde wat ik dacht toen ik de foto`s zag...

Tjaap 18-04-2013 22:39



Dennis-Mash 18-04-2013 22:50

Wat een vies ding.

De Pul 18-04-2013 22:59

Quote:
Originally Posted by René
Dat is precies hetzelfde wat ik dacht toen ik de foto`s zag...

mooi is het niet te noemen.apart wel,maar ik zie niet echt in wat er zo speciaal aan is.ik lees dat er versnellingsbakken en motoren mee vervoerd worden op de imperiaal,maar als ik even naar mezelf kijk,ik flikker in de oudi motoren op de achterbank,en jaap o.a. rijd ermee rond ipv een bijrijdersstoel.kan het allemaal niet zo spannend vinden eerlijk gezegd,en op die manier een auto laag krijgen al helemaal niet.
maja als ie nog even zo doorrijd,verdwijnt ie vanzelf uit beeld want dan is de eigenaar overleden aan een roetvergiftiging.

Jel Golf 2 GTI 18-04-2013 23:15

ieder zijn ding maar ik vind het nx.

Mss leuk om in de USofA op een lange baan mee rond te rijden maar ik geraak in Belgie het straat er nog niet mee uit.

+hij rijd op air dus ben wel eens benieuwd hoe dikwijls dat ding naar beneden ligt terwijl hij rondbotst.

Pro FM 18-04-2013 23:23

Wat een smerig hok..

LRR 19-04-2013 13:56

Quote:
Originally Posted by De Pul
tja.....


+2

Sven-GTI 19-04-2013 16:22

Haha, ik wist niet of mensen deze hier al konden.

Ik had er gewoon geen woorden voor (negatief bedoelt, wat een hok zeg :screwy: )

vwmenneke 19-04-2013 17:25

Zag hem op Vortex ook al voorbij komen.
Ben wel klaar met al die hokken welke in het kader van "don't take the scene so seriously" in elkaar geknutseld worden.
Hier in de buurt rijd ook een Civic type-R met 100 stickers en een complete kart op het dak,
misschien leuk voor een keertje op een zonnige Hella Flush meeting op Hawaii, maar als daily in het regenachtige grijze Nederland..
Ik wordt misschien wel te oud, rant mode off :)

Style 19-04-2013 17:36

Quote:
Originally Posted by De Pul
mooi is het niet te noemen.apart wel,maar ik zie niet echt in wat er zo speciaal aan is.ik lees dat er versnellingsbakken en motoren mee vervoerd worden op de imperiaal,maar als ik even naar mezelf kijk,ik flikker in de oudi motoren op de achterbank,en jaap o.a. rijd ermee rond ipv een bijrijdersstoel.kan het allemaal niet zo spannend vinden eerlijk gezegd,en op die manier een auto laag krijgen al helemaal niet.
maja als ie nog even zo doorrijd,verdwijnt ie vanzelf uit beeld want dan is de eigenaar overleden aan een roetvergiftiging.


Zo kwam Jaap idd een blok bij ons ophalen deze stond gewoon naast hem in de auto :D

wou dat ik er van hield dan was de MK1 al lang klaar of laat ik zeggen dan had ik er gewoon jaren niks aan hoeven te doen :D
Op de air na dan ;)

Tjaap 19-04-2013 20:53

:d

tim_j 21-04-2013 21:48

tja.. wat een onzin

Maykel1986 22-04-2013 19:44

verschrikkelijk :P

SteffenUS 13-05-2013 17:15

Quote:
Originally Posted by Jel Golf 2 GTI
ieder zijn ding maar ik vind het nx.

Mss leuk om in de USofA op een lange baan mee rond te rijden maar ik geraak in Belgie het straat er nog niet mee uit.

+hij rijd op air dus ben wel eens benieuwd hoe dikwijls dat ding naar beneden ligt terwijl hij rondbotst.



Alleen voor de foto... als je denkt dat de straten in Belgie drama zijn, dan wil je zeker niet hier in de US rondrijden. Hier moet je haast wel op air, want anders haal je de meeting in de tuin van je buurman niet eens. Het is niet heel vreemd dat de auto's hier met schroefsets bijna allemaal met gare wielkasten rondrijden....

Wat betreft de MK1, die had beter een huisje in NL kunnen krijgen. Had 'm veel beter gedaan!

Barn171 13-05-2013 20:18

zonde van dat spucknapf stuurtje... :D

:shake:

Audi1981 13-05-2013 22:08

Quote:
Originally Posted by artikel
The whole idea of a “scene car” never crossed Josh’s mind


Nee fuck, hij vond het wel praktisch zo :screwy:
Praktisch is bij mij een dikke station met trekhaak, geen ouwe mk1 verneuken om in een artikel te komen....:mad:

Barn171 14-05-2013 16:42

Ik zat nog eens te kijken, maar links heeft hij z'n klapraampje weg gedaan (rechts steekt hij nog wel), zou dat niet zijn omdat die dingen meestal uitgeharde rubbers hebben en daarmee nogal tochten? Want dan zou hij zichzelf praktisch vergassen met die diesel in in dat hok. Voor de foto rijdt hij met de vensters open, maar dat zal anders niet vaak zijn zeker?!

En dan de kas, die is gespoten t/m de raamrubbers! Dat gaat zelfs voor de term "rat" te ver!


All times are GMT +1. The time now is 22:15.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.