Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   The build of a seat ibiza r36 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=113875)

midlands-ibi 29-04-2013 22:30

The build of a seat ibiza r36
 
hallo, hierbij mijn verhaal over de bouw van een R36 in een seat ibiza.
Na altijd al eens een andere motor te willen hebben is het toch zover gekomen, na lang uitzoeken hoe of wat en natuurlijk wie ben ik uitgekomen om de motorswap bij Dutchbuild te doen. Na een paar keer kijken en praten met wilco kwamen we tot te conclusie dat een r36 de seat het beste zou sieren.


Dit is zijn foto's van hoe hij er de afgelopen jaren bij heeft gestaan.






Momenteel ligt alles gedemonteerd en word alles klaar gemaakt voor de montage van de r36. Voor afgelopen vrijdag is ook de motor geariveerd in nederland. Dutchbuild heeft een mooie motor gezien en laten overkomen
Hierbij een foto



Dit zijn de updates tot nu toen, er word hard aan gewerkt.Nieuwe pics volgen snel

Ronal_Driver 29-04-2013 22:52

Klinkt goed!, een hele mooie wagen heb je daar zeg :eek:

EnVeeZee 29-04-2013 23:16

Super, weer eens wat anders :thumbup:

Deckedm 30-04-2013 07:49

Super zeg!

Wat voor kleur is dit? echt super mooi!

road runner 30-04-2013 07:57

Zo dit wordt een mooi project. Vast heel veel werk maar dan heb je ook wat

midlands-ibi 30-04-2013 08:03

Quote:
Originally Posted by Deckedm
Super zeg!

Wat voor kleur is dit? echt super mooi!


het is een orginele kleur van porsche, lang moeten zoeken voor de juiste kleur

Ruud 30-04-2013 08:54

Komt er ook 4 motion onder?

midlands-ibi 30-04-2013 12:09

Quote:
Originally Posted by Ruud
Komt er ook 4 motion onder?


nee helaas momenteel nog niet, dat gaat het budget net te boven.
maar het is zeker iets wat hopelijk in de toekomst komt

Van Limburg 30-04-2013 14:15

Prachtig kleurtje, en de plannen zijn ook goed!

DavyK 01-05-2013 08:49

Prachtig project!
Zeker eentje om te volgen.

Veel succes ermee.

Grtz

*Jeroen* 01-05-2013 09:48

Gaaf project :) succes!

vdWal. 01-05-2013 09:52

mooi project! ben erg benieuwd

Richard 01-05-2013 11:38

Leuk projectje.. Vond alleen de bumpers en spiegels he-le-ma-al niks

lowrider23 01-05-2013 11:44

Hele gave Ibiza, al wat foto's van de aankomende werken gezien op de facebook van Dutchbuild, gaat echt super worden!! :cool:

DutchWilco 01-05-2013 11:46

Ik weet dat als je een auto origineel houd, verlaagd, misschien een setje air-ride en er een setjes RS'en onder zet, heb je de meeste kans dat de mensen hem mooi vinden, maar als je zo ver gaat met verbouwen naar eigen smaak word het groepje liefhebbers kleiner. Ik persoonlijk vind het Air-ride echt kansloos en RS'en houd ik ook niet van.
Ook mijn auto is niet een allemansvriend en hoeft ook niet. Ik denk dat het belangrijk is om andere te respecteren en om te kijken naar hoe iets gedaan is ipv of iets jouw smaak nu wel of niet is.

Als hij er andere bumpers en spiegels op zou zetten zouden jullie weer zeuren over de koplampen enz :rolleyes:
Deze auto is niet mijn smaak, maar alles hoort en past wel bij elkaar en zitten echte wielen onder ipv die look-a'likes.
Alles is netjes uitgevoerd waardoor ik deze als mooie auto kan bestempelen :thumbup:

Ik heb hier ook al veel auto's gehad waar iedereen op loopt te Geilen, maar o zo slecht zijn klaargemaakt en alleen maar problemen hebben, slecht gespoten zijn enz.

Er zijn nog maar weinig auto's/mensen die nog zo ver gaan en deze is toch echt wel erg netjes al zullen smaken verschillen ;)

Rick 01-05-2013 11:48

Quote:
Originally Posted by Richard
Leuk projectje.. Vond alleen de bumpers en spiegels he-le-ma-al niks

Dit dus.

EelcoB 01-05-2013 16:06

Ik vind deze nog heel erg meevallen. Zou het zelf niet doen,maar het staat m wel goed! :thumbup:

Succes met de bouw. en wij zijn erg hongerig naar de foto's :D

midlands-ibi 01-05-2013 21:26

zow weer een tussentijdse update, koningendag lkkr bezig geweest met de motorruimte kaal te maken,begint al opteschieten. ook de airride is er vanaf, en alle overige kabels en leidingen zijn uit de auto.


Pewi Vwteam 01-05-2013 21:38

goed bezig en een r36 in een ibiza mooi werk hoor erg orgineel, ik heb het nog niet eerder gezien, top ga zo door!!

Joan 02-05-2013 08:59

Hele mooie auto! Beetje mijn oude liefde een Seat Ibiza 6K. Heb er zelf ook eentje gehad jaren geleden en helemaal omgebouwd. Alleen jammer dat ik 3 weken nadat ie klaar was frontaal werd aangereden door iemand die zat te bellen.

Maar ga door en hou ons op de hoogte met foto's!


All times are GMT +1. The time now is 01:45.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.