![]() |
Wie wil ff de audi van m`n baas fotoshoppen?
ey mannen/vrouwen...
Ik heb ff een paar fotootjes gemaakt van de Audi van m`n baas... we zijn benieuwd hoe `t lijkt als de onderkant van de auto (wat nu zwart is) meegespoten is in de kleur van de auto... de roosters moeten wel zwart blijven :cool: Wie wil dat ff doen? (graag alledrie dan (A)) :cool: |
tada
hier alvast 1tje ;) ![]() Big pimpin' ![]() ps: die andere 2 doe ik een de volgende keer wel |
die 2de photoshop is goed!
|
stat hem zeker heel erg vet man met een embleem loze grille...
|
Dank u dank u :biggrin:
|
Mooi werk Kevin!
|
Quote:
Dankje, heb d'r zowat een dagtaak aan zoveel aanvragen als ik krijg :biggrin: Maar doe het wel met veel plezier, zolang het geen opels zijn die ik hoef te sjoppen vind ik het wel goed :D is erg leuk om te zien wat je er met een beetje fantasie van kan maken |
ik zou de roostertjes van rond de mistlampen ook gewoon in kleur doen, alleen het middelste rooster onder de kentekenplaat niet..
Gaat ie wat meer op de nieuwe neus lijken.. Kevin: toe (A) |
Quote:
ik zie dat vaker wat is dit --> (A) :biggrin: |
atlasgrijs blijft mooi!
|
![]() Moest ff vlug vlug maarrre en zo dan? :D |
gheghe en met alleen die roostertjes in het grijs zoals shamp het al aangaf?
|
alleen de onderkanten mensen... :(
;):D |
![]() Dit was ooit eens een photoshop contest inzending van me, vind hem persoonlijk erg goed gelukt!! Let op de details daar heeft namelijk ongeveer een uurtje of 2 ingezeten :biggrin: :tongue: |
als het de audi is van Rene zijn baas. dan trekken ze vat veel met elkaar op. moet er dan niet her en der wat menie op die wagen zitten? :biggrin:
|
Quote:
op mijn auto zit ook geen menie meer :rolleyes: :p |
Quote:
overloper :tongue: |
Quote:
:D |
Quote:
geen tijd joh, ben op het werk ;) |
Quote:
Oja, daar werd gewerkt, toch? :wink: :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 12:34. |