![]() |
Golf 2 1.3 NZ In Onderdelen Te Koop!
Hierbij bied ik een golf 2 met 1.3 nz motor in onderdelen aan. Motor loopt prima en rijd goed.
![]() ![]() ![]() ![]() Grill 15 euro: ![]() Radiateur met koelvin en plastic kappen 25 euro: ![]() z.g.a.n. Koplampen 25 euro: ![]() Spiegel afdekkapjes voor aan de binnenkant 5 euro: ![]() ![]() Tellerbak met 88000 gelopen 50 euro: ![]() Frontje 20 euro: ![]() Voorbumper met zo goed als nieuwe balk erin 30 euro: ![]() ![]() Golf 2 Dashboard 20 euro De 4 wielen met goede vredestein snowtrack banden 150 euro Verkocht: Verlichtingskabelboom Veerpootbruggen Motor Uitlaat Rooster om sleepoog Voor de rest is gewoon alles aanwezig zoek je wat mail of bel me even. Ook het gehele interieur is gewoon aanwezig. Gertjan_Schoonbeek@hotmail.com 0630187911 |
Heb wel interesse bij de rembekrachtiger + remclinder..
Kan iemand mij bevestigen of deze hetzelfde is als van mijn 1600 8v? Mvg justin |
Woonplaats verplicht
|
Dit alles is af te halen in Nieuw Weerdinge.
|
Verlichtingskabelboom verkocht.
|
Is die versnellingsbak geschikt voor een golf 2 1.3 MH 2G?
|
Motor is verkocht.
|
Heb wel interesse in beide spiegels, wil je anders even pb zenden met prijs (incl verzending)
|
Nieuwe onderdelen toegevoegd.
|
Tellerbak met 1 of 2 stekkers? Bij 2 stekkers interesse
|
Quote:
Heb je pb gestuurd! |
Nog niks gehoord?
|
Uitlaat, Rooster om sleepoog zijn verkocht.
|
Is de bak tbv de voorverwarming van lucht nog heel? Anders heb ik daar wel interesse in. Laat maar horen
|
Onderdeel
Quote:
Heb je een pb gestuurd. |
All times are GMT +1. The time now is 00:45. |