![]() |
vraag ove golf 2 1.3 cab
Hallo,
Ik heb een golf 2 1.3 cab. Maar nu is mijn probleem dat de auto in de 2de en 1ste versnelling shokt als ik een constante snelheid rijd. onder het rijden trilt mijn versnellingpook ook. Ik weet niet als dat zo hoort bij de auto. Waar kan dit aan liggen? Alvast bedankt |
Ik weet dat dit niet hoort. Het kan zijn dat je motorsteunen gaar zijn of anders gewoon je versnellingsbak... Durf het niet zeker te zeggen, want zo'n ervaren man ben ik niet ;)
|
De auto schakelt verder soepel. maar hoe kom ik erachter als de motorsteun af is?
|
Het is dan waarschijnlijk de voorste motorsteun, kun je controleren door het blok aan de voorste steun proberen op te tillen. Zit daar veel beweging in dan is de steun af.
Heb em bij de Jetta ook vervangen, rijdt een stuk beter. Bij de dealer stervensduur, heb via ebay.de een nieuwe gekocht voor 20 euro. |
voor het controlere van je motorsteun gewoon een keer goed gas geven ;)
zorg ervoor dat je met 2 bent, handrem op en goed doortrappe :D dan ziet de ander wel of ie stuk is of niet :p maar mss kun je ook de ontsteking etc een keer nakijken |
bedankt voor de antwoorden.
Als ik het blok aan de voorste steun optil zit daar beweging in. ik kan hem zo'n 2cm heen en weer bewegen. Is de steun dan af? Ik heb al even op de duitse ebay gekeken maar zie daar geen nieuwe motorsteun staan voor de golf 2. en hoe duur was het verzenden van de steun? en de laatste vraag is. is het vervangen van de steun te doen? kleine uitleg? |
steun is makkelijk te vervangen, heb het ook al een keer gedaan. gewoon je voorste motorsteun (deel dat van je motor naar de draagbalk loopt zeg maar) ondersteunen met een paar balkjes ofzo en de bouten er uit draaien, steuntje wisselen en klaar is tie. zorg wel dat je een paar nieuwe bouten bij de hand hebt want bij mij was er eentje een beetje verrot..
|
All times are GMT +1. The time now is 12:32. |