![]() |
Zomervelgen onder donkerblauwe Superb
Klein Dilemma, mijn auto is donker blauw. Nu heb ik met een velgen configurator al het één en ander uitgeprobeerd maar ik weet niet welke kleur velgen goed staan onder deze kleur. Heb al gekeken naar zwart of het normale zilver kleur.
Gaat om 18 inch velgen ![]() Ik heb al zitten kijken naar diverse velgen zoals onderstaand model maar ben er nog niet uit. ![]() Iemand tips/adviezen? |
Heb nog wat leuks liggen voor je :thumbup:
![]() 8,5x19 inch Phaeton velgen. Splinternieuw en ze zijn origineel volledig gepolijst door VW met blanke lak. Dus onderhoudsvrij :) |
Quote:
Heel gaaf, alleen zoek ik 18 inch. Is net wat betaalbaarder kwa velg en kwa banden. Wel super mooie wielen, waarom monteer je ze niet zelf onder je A6? |
Quote:
Die is verkocht ;) |
Quote:
Precies :D En als het goed is komen ze onder een superb :thumbup: |
3SDM 0.01 ?
![]() 784,- nieuw in doos incl btw naafkapjes,bouten en centreer ringen. |
Quote:
Zijn dat 18inch of 19 inch op de foto? |
18"
|
Interesse in een set origineel Skoda Sirius in hoogglans zwart 7,5x18" ?
|
Zijn die van jou dan???
|
Persoonlijk vind ik 18" te klein voor een Superb. 19" Speedline (Audi A6) staan mooi.
|
vind juist de speedline geen potje op de superb. heb ik er ook op mijn combi gehad.
20 inch kan ook prima.. Mijn buurman heeft er nu Rangrover overfinch onder ( ja superb buurtje hier) ![]() |
Ziet er niet uit op die karre wielen! Op de bbs'en die hij ook heeft staat hij veel mooier!
|
tja mening.. anders reed iedereen wel in een witte superb met saaie witte wielen..
|
Ieder zijn mening inderdaad. 20" Rangerover is geen gezicht.
|
Kom je daar nog mee de hoek om? :)
|
ja hor staat op airride
|
Die gaat goed plat. Vind het wel ruig staan eigelijk!
Ontopic: Detroits vind ik ook wel geslaagd onder een superb. Als je het "beschaafd" wilt houden :) |
Die superb op die range rover wielen is vet Ries :thumbup:
|
Vind ik ook.. zou alleen misschien de wielen zilvergrijs coaten, wordt de auto wat frisser van.
[Edit] beetje dit idee: ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 18:58. |