![]() |
Beetlefreak gespot!
Tijdens het pizzabezorgen vanavond moest ik naar een bekende straat :)
Gister net het naambordje bekeken, zodoende kon ik de straat nu zo vinden :cool: Ik moest naar nummer 37, daar woon jij toch toevallig niet, ofwel?? Supergave kever heb je trouwens!!! En ja, die Daihatsu is inderdaad mijn bezorgwagen :) Big pimpin'!! ![]() |
friekie heeft zo'n beetje de hele dag bij mij op straat gelegen... like me, m'n vooras eronder vandaan gehaald wederom...
|
Thnx Ebut :) Was vrijdag avond ook gezellig (half damwoude op bezoek ;))
En de remmerij is achter weer in orde! Quote:
Hehe das een goeie Luuk! Maar Ebut is daar altijd wel voorzichtig mee. Gister inderdaad weer verder gegaan en dat ter plaatse bij Jeewee @ home. Is altijd leuker om gezamelijk te sleutelen :) Erg veel gedaan, meer dan de bedoeling was eigenlijk!! Na de koffie stonk het wel erg naar benzine... Blijkt het reserve kraantje te lekken. Hele zooi op straat :eek: Dus uiteindelijk was het half negen dat het ding weer reed... Maar hij doet het weer prima!! Gisteravond alweer 80 km versleten! |
Mooi spul mannen!! Maar heb ik nu bij jou bezorgd, of bij de buren??
En vrijdag was zeker even gezellig. |
Quote:
Het moet niet veel gekker worden bij jouw Luuk ... Eerst al een roefwreck op je 1303,en nu een trekhaak eronder ?? :eek: Waar gaat dit eindigen .... koplamppetjes,of een jetpipe ?? :D |
Quote:
Dan had ik zelf wel open gedaan denk ik ;) :D:D Maar ik woon op 43, dusse :) |
Ah ok :)
Bel dan ook eens met Ritchies Diner in Kuikhorne, dan kom ik misschien ook eens bij jou :) |
All times are GMT +1. The time now is 01:45. |