Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=101)
-   -   Verschil 2H en PG (g60) (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=125180)

callaway 24-03-2014 23:12

Verschil 2H en PG (g60)
 
Ik hoop te weten te komen wat de grote wezenlijke verschillen zijn tussen de 2h standaard in mijn cabrio en de PG g60 motor.

Hiermee bedoel ik niet bak en glader maar specifieke dingen mbt motormanagement. Stekkers zijn anders ce1 en ce2

Past bijv de g60 ecu op de 2h kabelboom
Welke opties,sensoren zitten er meer op de kabelboom ?
Injectoren zijn waarschijnlijk groter maar is de galerij wel hetzelfde.

Heb zoekfunctie gebruikt maar en kom diverse info tegen maar tot nu nog niet concreet antwoord op mijn vraag.

Alvast bedankt :thumbup:

Jeff 25-03-2014 07:36

G60 ecu past niet op de 2H kabelboom.

superbeast 25-03-2014 18:44

Geloof dat er op 2h geen klopsensor zit, wat wel bij het pg blok het geval is.

Post is een foto van het 2h blok met kabelboom als je die heb.

Jeff 25-03-2014 19:36

2H is digifant 2 en heeft een klopsensor.
PG is digifant 1.

callaway 25-03-2014 20:58

reden van mijn vraag, ahum :screwy:

Ik heb nu dus een PG onderblok met JH kop en kjetronic turbo.
maar om dit fatsoenlijk af te stellen en op 0.8 of 1 bar druk te rijden moet ik dure grappen uithalen om perse kjet te houden voor de old skool looks

Daar ben ik klaar mee en wil dus gewoon ombouwen naar een betrouwbaar systeem.

Ik heb vanuit mijn cabrio nog een compleet 2H staan dus alles wat ik daarvan zou gebruiken evt compressie verlagen met dikke pakking of speciale zuigers.

of
complete inlaat G60 met kabelboom, ciliderkop en injectorgallerij en alle sensoren kopen en dan een chip op maat.

wat is wijsheid ? :confused:

Jeff 25-03-2014 23:50

Digifant 1 kan met drukvulling omgaan.

Ruud 16V-G60 26-03-2014 06:55

compressie verlagen met dikke pakking is knoeiwerk

callaway 26-03-2014 08:35

Thanks,

Ik ben overtuigd dat ik een complete PG ga aanschaffen

Mijn 2H gaat in het vet voor later
De huidige PG met JH kjet gaat eruit
Of ik zet de kop enz om.

Dit seizoen blijf ik kjet rijden met 0,5bar
Dus heb de tijd om tegen een meevaller aan te lopen
Dit project heeft voorlopig al genoeg gekost

Ik had er een leuke 911sc voor kunnen kopen


All times are GMT +1. The time now is 23:21.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.