![]() |
Dakrekje polo/derby/golf I
Omdat ik hem toch niet gebruik te koop; dakrekje in goede staat en compleet.
Vaste prijs dat wat ik er ook voor betaald heb: € 75,00 Foto: zie hieronder. Bellen: 06-51358155 of per mail: michael.paulien@planet.nl Om de vragen voor te zijn: ik woon in Almelo. |
![]() |
ziet er leuk uit zonde dat het zo ver is (260 km) kom je mss naar een meeting in de buurt van de nederlands belgische grens???
|
Quote:
Sorry, maar Mania sla ik dit jaar over en opsturen is geen optie. :o |
dan zal ik hier in de buurt moeten verderzoeken :D
|
![]() ![]() |
Gisteren voor iemand uitgezocht. Opsturen zou eventueel kunnen als ik alle boutjes loshaal. Wat overblijft is een set stangen die wel met TPG meekunnen.
Blijft niet heel goedkoop (ca. € 20,00) vanwege het gewicht, maar als je 300 km moet rijden kan het net gunstiger uitpakken. :D :D Vanaf a.s zaterdag ben ik 2 weken op vakantie. Als ik dus niet reageer dan weet je waarom....... :cool: |
Zou deze ook passen of pas te maken zijn voor een golfje 2?!
|
en gaat da dan om da op te sturen naar belgie??
|
Quote:
Als je regengoten hebt past het. :) Ik dacht niet dat een golf II die had. Maar wat niet past.... :rolleyes: |
Quote:
ja! :D |
up!
|
up!
|
ben nog altijd geiteresseerd. als je het nog steeds kan versturen naar belgie natuurlijk :D
|
Quote:
Opsturen is geen probleem. De afmetingen van het pakket voldoen aan de voorwaarden van tpg-post. Verzendkosten komen op € 20,00 (eigenlijk € 22,00, maar waar hebben we het over......!). Mail me anders de details naar: michael.paulien@planet.nl en we maken de zaak rond. |
past op een golf 2/ jetta 2. want ook op mijn jetta gehad en op de passat.
ik heb nog precies zoeen liggen, mag weg voor t zelfde bedrag... |
Verkocht! ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 17:43. |