![]() |
kabelboom 16v swap
Hallo,
ik heb mn 16v PL motor gister opgehaald, en nu zit ik met vragen over de kabelboom, wat moet ik met dat kleine bruine plug achtige stekkertje doen? volgens mij is dit de Oxygen sensor? heb ik alleen de kabelboom van de motor nodig, en niet de kabelboom met witte stekker, die naar de sensors en dergelijke gaat? hoop dat jullie mij kunnen helpen want heb de search al geprobeerd, maar kon niet echt wat vinden specifiek over dit probleem.. |
niemand die weet wat ik met die oxygen sensor moet doen??
|
Misschien kun je even een foto posten van wat je bedoeld?
|
oxygen is lamda sonde ben je wel nodig deze krijg +15
|
motorboom moet je het mee redde ..
en idd lamda wel gebruike .. gr gooi |
Ik zit met het zelfde probleem maar heb het er al deels in zitten
Nergens in Nederland een kabelboom gevonden tot nu toe (Trouwens wel een oude type kabelboom vanaf zekeringkast in Kollum staat wel op marktplaats als het goed is) |
Ik heb mijn golf 1 compleet omgebouwd naar centraal elektrisch type 2
Hier voor had ik de originele kabelboom van de PL motor van de golf 2 van 88 ingebouwd echter klopte niet alles qua controle lampjes en dergelijke. er zullen dus een paar draadjes omgewisseld moeten worden. Reden van mijn ombouw naar centraal electrisch type 2 is het corrado dashboard dat er in komt en de in de toekomst mogelijke vr6 ombouw. |
Quote:
wat bedoel je met deze krijgt +15? want die lambda heeft dus maar 1 draadje? is een bruin plugje met een klein stekkertje |
Als goed is zit er ook nog een andere 2 of 3 polige stekker aan
|
Quote:
klopt, een connector met een bruine en een rood/witte, en die bruine plug, deze sluit ik aan op de lambda? en nu zit ik met nog een vraag, dat grote zwarte koolstoffilter, zit zo'n vacuumschakelaar tussen, past 1 slangetje op t vacuum aan het gasklephuis, en de anders gaat naar de tank, maar ook 1 losse dikke slang aan een T-stuk, waar moet deze heen? |
Die zijn idd allebei voor de lambda.
Koolstoffilter heb ik weg gelaten ;) |
Quote:
klopt, doe ik ook, vacuum afdoppen. zometeen brandstofpompje aansluiten en eerste start :D |
wel effe foto.s poste hahaha of filmpje ,,
gr gooi |
Ik ben ook wel benieuwd.
Heb je toch snel gedaan. Maar moet je nog verders alles schoonmaken. |
bedankt, ben nog druk bezig met de brandstofleidingen, kom er niet uit met die pomp.. hoe die leidingen nou moeten op die pomp met accumulator van de mk2 gti.. wie weet hoe ik die aan moet sluiten met de retour, aanvoer naar motor en de aanvoer vanaf de tank?
|
Ik heb er een universele Bosch brandstofpomp tussen gezet. Dit ivm mijn brandstoftank van een 1100.
Deze pomp is zelfaanzuigend en levert 8 bar. Liters per minuut weet ik zo ff niet meer. Heb deze pomp aangesloten op de originele aansturing. Heb er verder geen accumulators tussen gezet. |
Kun je mij vertellen wat voor pomp je hebt gebruikt van bosch? Ben erg benieuwd want ben bang dat mijn druk te laag is, het is net of ie smoort bovenin toeren en dan uitvalt..
|
Deze week moet ik hem er even afhalen om trillingsdempers te plaatsen zal dan ff kijken of er een nummer op staat :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 00:18. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.