![]() |
Passat Variant 3C 2.0 TDI 125 KW
Te koop aangeboden.
Passat Variant 3C 2.0 TDI 125 KW Augustus 2007 183.000 km NAP Bruin metallic Highline Dealer onderhouden (VW Maas Uithoorn) Prijs 10.500 Euro met alles genoemd hier onder Helaas moet ik me auto verkopen aangezien het niet meer loont om een diesel te gaan rijden. Ik zelf heb de auto bij VW dealer (VW Maas Uithoorn) hier in het dorp gekocht en altijd netjes daar in onderhoud gehad, uiteraard zitten de onderhoudsboekjes en rekeningen erbij. Er is in mijn bezit aan onderhoud gebeurt; Remmen + blokken voorkant Distributie Veren achterzijde (beide) Vloeistoffen Regulier onderhoud Exterieur: Bumpers en spiegels in carrosseriekleur Chrome dakdrails en sierlijsten Geblindeerde ramen (orgineel af fabriek) Metallic lak Afneembare trekhaak 18 inch Pheaton wielen 235/40/18 + winterbanden 235/40/18 Infotainment: CD-Wisselaar/USB/Ipod Navigatiesysteem RNS 300 Interieur: Airbags Armsteun achter Armsteun voor Achterbank neerklapbaar in delen Bagage-afdekhoes Bekleding half leder/half alcantara Bestuurdersstoel elektrisch verstelbaar Bestuurdersstoel met verstelbare zithoogte Binnenspiegel automatisch dimmend Boordcomputer Buitenspiegels elektrisch verstelbaar en verwarmbaar Climate controle (gescheiden) Cruise control Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening Dashboard met alu inleg Elctrisch bedienbare ramen voor Electrisch bedienbare ramen achter Ruitensproeiers verwarmbaar Stoelen verwarmbaar Stuur en versnellingspook bekleed met leder Stuurkolom in hoogte verstelbaar Stuur multifunctioneel Telefoon voorbereiding Voorstoelen verwarmbaar Veiligheid: ASR ABS Hoofdsteunen achter Parkeersensoren achter Parkeersensoren voor Regensensor EDS ESP Hoofd-airbags voor Hoofd-airbags voor en achter Side-airbags Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Contact mag zowel middels: PM Email: larsthesingh@hotmail.com Tel: nul 6 - 29503928 De auto is te bezichtigen in Uithoorn. |
All times are GMT +1. The time now is 07:19. |