Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Audi (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=212)
-   -   Carrosserie Rs6 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=127212)

indewarre 17-06-2014 16:27

Carrosserie Rs6
 
Weet iemand hier of de carrosserie van een rs6 type c5 van aluminium is gemaakt?

Ik meende de latere types wel.

Deckedm 18-06-2014 15:03

Bij mij is in ieder geval de motorkap van alu... volgens mij de rest niet namelijk

carbreaker de autosloper 18-06-2014 21:31

alu motorkap en schermen de rest is imo ijzerr
de deuren weet ik niet zal zoo effe kijken,,,,

jetta91 18-06-2014 21:34

Is dat geen spaceframe? Dan is het volledig aluminium,
Moet dan, dacht ik, een space frame logo in de B spijl staan, onderaan,
Rond logo.

carbreaker de autosloper 18-06-2014 21:49

nee c5 is mod 2002 2003 ,ik heb er 1 ,,,dat wil ie weten en de deuren zijn van blik ,,,trouwens

indewarre 19-06-2014 14:27

OKe waar moet je echt op letten bij de aanschaf van een rs6 trouwens, ik ben aan het oriënteren aangezien de golf minder word (carrosserie) en na 10 jaar wil je ook wel eens iets anders.

carbreaker de autosloper 19-06-2014 17:51

Je kan die van mij wel kopen serieus een super mooi ding met nu 150000km. Muisgrijs zwart leer matte lijsten carbon binnen in enz net een plus uitvoering ennnn onbegrensd met 507 abt pk

Deckedm 22-06-2014 17:06

Quote:
Originally Posted by indewarre
OKe waar moet je echt op letten bij de aanschaf van een rs6 trouwens, ik ben aan het oriënteren aangezien de golf minder word (carrosserie) en na 10 jaar wil je ook wel eens iets anders.



Hahah waar niet op, niet niet echt het betrouwbaarste modelletje van audi

turbos, DRC, automaatbak,koppelomvormer distributie 50.000km = motor eruit..
Al kreeg ik een BCy 4.2 gratis dan kwam het er nog niet in
EGT sensors, o2 sensoren, je kunt nergens en dan ook nergens bij...
onderdelen schrikbarend duur

Kennis van me kocht eentje, toponderhouden volgens de boekjes/eigenaar en hoppa kon er al met al nog een keer 8700 euro achteraan pompen om hem goed te krijgen.

Radiateur van zon ding kost 1K euros, immitatie niet te krijgen, en van een normale V8 past niet.. om je maar een voorbeeld te geven..

vissered 25-07-2014 15:04

Quote:
Originally Posted by Deckedm
Hahah waar niet op, niet niet echt het betrouwbaarste modelletje van audi

turbos, DRC, automaatbak,koppelomvormer distributie 50.000km = motor eruit..
Al kreeg ik een BCy 4.2 gratis dan kwam het er nog niet in
EGT sensors, o2 sensoren, je kunt nergens en dan ook nergens bij...
onderdelen schrikbarend duur

Kennis van me kocht eentje, toponderhouden volgens de boekjes/eigenaar en hoppa kon er al met al nog een keer 8700 euro achteraan pompen om hem goed te krijgen.

Radiateur van zon ding kost 1K euros, immitatie niet te krijgen, en van een normale V8 past niet.. om je maar een voorbeeld te geven..





ken jij het gezegde voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.??
kijk als je een echte dikke bak wilt rijden moet je natuurlijk niet lid zijn van de voedselbank.

EnVeeZee 25-07-2014 17:27

Quote:
Originally Posted by vissered
ken jij het gezegde voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.??
kijk als je een echte dikke bak wilt rijden moet je natuurlijk niet lid zijn van de voedselbank.


Wat is dat nou voor reactie :confused:

Johan1982MK1 25-07-2014 18:00

Ja, en wat vind je een dikke bak?
Ik heb ooit eens wat aan een s4 gedaan, biturbo van '99
2 nw turbo's, beurt, wat kleine dingen. Maar of je nou wel of niet een dikke portemonnee hebt, dat sleutelen is echt klote. Je kan idd nergens bij.

DÁ-BRT 25-07-2014 18:04

Wij hebben nummer 76 gehad van een RS6 plus een mooie parelmoer witte.

Nee, zijn niet van alu.

indewarre 25-07-2014 20:27

Quote:
Originally Posted by Johan1982MK1
Ja, en wat vind je een dikke bak?
Ik heb ooit eens wat aan een s4 gedaan, biturbo van '99
2 nw turbo's, beurt, wat kleine dingen. Maar of je nou wel of niet een dikke portemonnee hebt, dat sleutelen is echt klote. Je kan idd nergens bij.



das toch een v6? kom je daar ook overal kloten bij? Ik zit namelijk als alternatief te denken aan een a6 allroad v6 bi-turbo en die flink opschroeven

DÁ-BRT 25-07-2014 21:47

De RS6 plus die wij hadden was een 4.2 V8 met 326pk

Het enige wat ik belachelijk vond was de alu ophanging. Bij het minste of geringste kon je al delen vervangen. Ook was de RVS uitlaat heel duur.

Johan1982MK1 25-07-2014 22:13

Quote:
Originally Posted by indewarre
das toch een v6? kom je daar ook overal kloten bij? Ik zit namelijk als alternatief te denken aan een a6 allroad v6 bi-turbo en die flink opschroeven


V6 ja.
Als de turbos eraf moeten kan je de motor eruit halen. Spruitstukken kom je ook niet bij. Was een quattro. Koop niet een ding waar nooit wat aan gedaan is want dan kom je nog wat tegen.

indewarre 25-07-2014 22:25

Een keer de motor eruit halen vind ik niet erg kan ik nl. gewoon thuis doen op mijn brug als het maar niet om de zoveel duizend moet dan word je wel moedeloos idd.

DÁ-BRT 25-07-2014 22:42

Ah, nu zie ik pas dat jullie het over de C5 hebben, wij hadden een 1998 C4

Marcski 26-07-2014 13:38

C4 is nooit in RS6 geleverd geweest, alleen S6 en S6 plus

DÁ-BRT 26-07-2014 15:32

Klopt heb je gelijk in, wij hadden een witte S6 Plus. Vergissing, is ook al weer 14 jaar geleden.

Marcski 26-07-2014 17:33

Het was wel de eerste auto gebouwd door quattro GmbH ;)


All times are GMT +1. The time now is 11:49.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.