![]() |
smalle vooras
Wie weet hoeveel werk het is en of je veel moet aanpassen als je voor een smallere as wilt plaatsen bij een kever? ;)
|
Quote:
Ligt er aan of je de as zelf gaat maken ! als je er 1 kant en klaar koopt zit ie er in een dag onder. Maandag ga ik aan een klus beginnen, een ´59er die voor Spa nog even smal en laag moet :p foto´s zal ik wel hier op het forum plaatsen ! |
Ligt er natuurlijk ook aan hoe smal je je as wilt maken, Als je smaller gaat dan 9/10 cm, moet je je schokbrekertorens aanpassen (of weglaten)en dat is natuurlijk ook weer meer werk.
Weet je al hoe smal je wilt? |
smalle vooras
denk zo'n centimeter of 5 aan beide kanten, moet je de torens dan aanpassen? :cool:
|
Yep
|
hoe breed is een vooras standaard eigenlijk? lijkt erop dat die van mij al eens versmald is.
|
Quote:
Die 59er die morgen nose down gaat is van mij. De smalle verlaagde vooras heb ik bij volksrepair gekocht en is in totaal 5 cm versmald. Ga je smaller dan zal je een hoop moeten gaan aanpassen, maar het is dan wel mooier ! |
Quote:
Pas als je meer dan 5cm per kant versmald, dan moet je aanpassingen doen aan de binnenschermen of de schokbrekertorens. |
Quote:
De buizen van de as zijn 87cm lang..dus dit is de maat zonder armen enz.. |
oke ga ik ff checke, thanx
|
All times are GMT +1. The time now is 14:21. |