Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   8th Arnhem DUB INN (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=127453)

a.busser 29-06-2014 20:55

8th Arnhem DUB INN

Moe maar voldaan kijken we terug op de 8th Arnhem DUB INN.
Door het weer, een Nederlands elftal wat moet spelen en natuurlijk de meeting van VW fanatics, was de opkomst vanzelf sprekend minder dan voorgaande jaren.
Maar met een opkomst van +/- 400 auto's mogen wij zeker niet ontevreden zijn!
Belangrijker, ondanks een kleine en een flinke bui, bleef de sfeer er goed in!
We hebben wederom een gezellige dag gehad, en willen alle bezoekers dan ook danken voor hun aanwezigheid!

Enkele foto's, meer zijn er te vinden op:
Veeshirts/Facebook

Petpat 30-06-2014 10:37

Mijn foto's staan Hier!

Rutger 30-06-2014 16:40

Was een gezellige meeting. Veel verschillende soorten auto's. Jammer dat iemand een kras heeft achtergelaten op mijn auto.

Mooie foto's. Petpat, heb je er toevallig nog meer gemaakt van mijn golf (grijze G60)?

EnVeeZee 30-06-2014 17:51

Quote:
Originally Posted by Rutger
Jammer dat iemand een kras heeft achtergelaten op mijn auto.

Dat meen je niet?!

Petpat 30-06-2014 18:13

Nope sorry Rutger, dit was alles wat ik had. Ben al vrij vroeg oververhuisd richting ulft.

Rutger 30-06-2014 18:17

Quote:
Originally Posted by EnVeeZee
Dat meen je niet?!

10 centimeter lang. Op de zijkant van de auto, van onder naar boven. Dat gebeurt niet als je er per ongeluk langs loopt... Is ook niet een lichte kras, maar staat echt in de lak.

EnVeeZee 30-06-2014 21:47

Wat een minne streek zeg :headshot:

jellehier 30-06-2014 22:22

Quote:
Originally Posted by Rutger
Was een gezellige meeting. Veel verschillende soorten auto's. Jammer dat iemand een kras heeft achtergelaten op mijn auto.

Mooie foto's. Petpat, heb je er toevallig nog meer gemaakt van mijn golf (grijze G60)?

Wat een klote verhaal weer. Snap dat echt niet.
Wel denk ik dat je je even bij een hesje had moeten melden dan hadden wij als organisatie misschien wat voor je kunnen betekenen, wist hier zelf niets van tot nu.

Rutger 01-07-2014 06:01

Heb het gemeld, bij de dames voor bij de ingang.

jellehier 01-07-2014 07:58

Erg spijtig dat het is gebeurd ik snap daar zelf helemaal niets van, waarom doen mensen dit.

a.busser 01-07-2014 08:15

Die "dame" met dat blonde hazewind-honden haar, en die veel te dunne benen in die veel te strakke leren broek, die plante haar veel te hoge hakken wel vaker ergens neer zonder even op te letten waar...
Ik weet niet of jouw ook aangeboden is een foto te kopen met deze "stoot" er op, maar wellicht dat zij met haar "sexy" uiterlijk een handtekening met haar naald haken heeft achter gelaten....?

Ik heb haar trouwens aangesproken dat foto's maken bij auto's prima was, maar dat het natuurlijk nooit de bedoeling kon zijn om zonder toestemming van de eigenaar, aan/op/in auto's te zitten...

Rutger 01-07-2014 16:32

Nee daar kan ik ook niet inkomen. Die meid heb ik wel zien lopen, maar heeft mij niet aangesproken.

EnVeeZee 01-07-2014 16:41

Wil de persoon die z'n vriendin heeft lopen verhoeren zich melden bij infobalie voor hakmatch :D

vw roadwarrior 12-07-2014 07:59

Mooie foto's mannen!

All times are GMT +1. The time now is 18:26.