![]() |
Hoe het niet moet..... denk ik!
|
Oooooooohhhw ...
|
5€ bieden, hoger is de oud ijzer (aluminium in de geval) prijs niet denk ik... :D
|
Doet me hieraan denken:
![]() Kan toch niet meer veilig zijn hoe ze die velgen hebben omgeboord.. |
Ik zie het probleem niet zo, oke het zijn veel gaten. Maar naar mijn idee zit ee nog sterkte zat in :rolleyes:
|
Quote:
Dat dacht ik ook... Ik zie geen overlappende gaten oid |
Van het metaal tussen de oorspronkelijke boutgaten is pakweg driekwart weggeboord, en bij de linkervelg op de eerste foto zitten de nieuwe gaten niet eens netjes in het midden. Beun de Haas in actie... levensgevaarlijk!
|
Is niks anders dan de vele imitatie velgen zoals de vroegere A8 en RS4's met 5x100 en 5x112 steek.
(Ok, dit ziet er niet uit zonder naafkap) |
gebeurt niks mee, zijn gesmede wielen. Wij crossen er al jaren mee. zie linkje hier onder.
http://www.ribometaaltechniek.nl/product-start.html Zal mij benieuwen hoelang het nu duurt voor er iemand met uitgefreesde Audi A3 wielen rond rijd hier ;) Want exclusief zijn ze zeker ;) nog een voorbeeldje: ![]() |
Hij zegt het goed, ' verboord'
Of het gevaarlijk is valt nog te bezien, maar of het mooi is? |
Het is wat Jerry al aangeeft,het hoeft niet onder een showauto
Het gaat erom dat ze sterk en toch licht zijn voor de cross,staan ook niet voor niets onder autodiversen,daar worden wel vaker soortgelijke aangeboden |
Velgen van ABT multisteek 5x100 en 5x112, zit ook nog weinig materiaal tussen de gaten, maar zal wel meer dan voldoende zijn.
![]() |
Quote:
Klopt helemaal, sprinter of kever weegt vaak toch niet meer dan 600KG... Laatst heeft een kennis van mij plastic velgen geprobeerd, helaas bleef dat niet heel. |
All times are GMT +1. The time now is 23:24. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.