![]() |
Volkswagen golf 1 1982 1.5c aangeschaft
Hallo,
Ik kon het niet laten om deze mk1 te laten staan! Zelf in het bezit van een mk4 en altijd al een project auto aan te schaffen, Vandaag is het toch gebeurd en hebben we hem opgehaald. Hij is zelf overgerold origineel is hij groen jammer genoeg is het weer er in gaan zitten en laat de verf los! Spuiten dus :):):) Golfje is niet verrot nieuwe spatschermen voor achter zijn ze er nieuw in gelast, Nieuwe remleidingen Schijven Kortom leuk project, Dingen die gaan gebeuren Spuiten Interieur vervangen Setje velgen [IMG] ![]() [/IMG] Dit is hem dan :) Betere foto's volgen de bestanden waren te groot [IMG] ![]() [/IMG] Kortom leuk knutselprojectt En zal in de loop van het project foto's posten :) |
![]() ![]() Hier nog een paar foto's |
Leuk project!
type 1 blijf toch bij iedereen wel een beetje kriebelen. |
|
|
Hallo!
Leuk project, mooie basis in ieder geval. Ik vind deze kleur echt super, maar ieder zijn smaak natuurlijk! L11A - Riad Geel Veel succes! |
Als je eens gek/ uniek wilt doen, olijfgroenmetallic van de '73-'75 passat. Is toch nog origineel... Kleurcode moet ik nazoeken.
|
Ik zat zelf in de richting blauw te denken! Opaal blauw dat lichte baby blauw..
|
Ik zou eens kijken hoe de oude lak eronder vandaan komt.
|
Quote:
Probleem is dat de voorspatborden niet origineel zijn dus ook niet in de orginele kleur !! :( |
Blauw? Marathon metallic, without a doubt.
|
Dat lichtblauw (babyblauw) hebben nu al meerdere mk1's hier.
Niet echt uniek meer dus! |
|
Gij demonteerd niks voor ge spuit?
|
All times are GMT +1. The time now is 10:01. |