Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf,Bora en New Beetle MK IV (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Inhouden Golf 4 TDi 90pk (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=130016)

The_Rabbit 31-10-2014 20:21

Inhouden Golf 4 TDi 90pk
 
Hoi forummers.

Ik vertrek vanmiddag met mijn Golf 4 en zoals de titel het al zegt houdt hij in vanaf 1900 toeren. Ik vraag mij af of dit de turbo zou kunnen zijn of iets anders? Het gaat om een 1.9 TDi 90pk ALH van 2001 met 217000 km's op de klok.

Mvg

Ilker 01-11-2014 10:52

Inhouden kan je LMM zijn of je EGR. laten uitlezen.

Zollie 01-11-2014 12:33

Schiet ie in de noodloop?

Kan goed je N75-klepje zijn (turbodrukregeling), of de slangetjes ernaartoe.

The_Rabbit 01-11-2014 14:25

Ok thxs guys, zal hem voor de zekerheid eens laten uitlezen, alvast bedankt al voor de feedback. :thumbup:

@ Zollie: hoe weet je dat ie in noodloop schiet?

Mvg

The_Rabbit 04-11-2014 23:38

Bedankt voor de hulp jongens. De Golf laten uitlezen en het was inderdaad de LMM. :thumbup:

Zollie 05-11-2014 18:37

Was het de LMM als resultaat van uitlezen? Of heb je m vervangen en rijdt ie nu weer goed?
N75-problemen kunnen op LMM-problemen lijken!

The_Rabbit 05-11-2014 23:34

Quote:
Originally Posted by Zollie
Was het de LMM als resultaat van uitlezen? Of heb je m vervangen en rijdt ie nu weer goed?
N75-problemen kunnen op LMM-problemen lijken!


LMM was het resultaat van de uitlezing. :thumbup:

Zollie 06-11-2014 22:42

LMM is duurder dan N75...

Ik zou eerlijk op de N75 gokken, en als t blijft naar de LMM gaan.

Quote van de TDI/VAGCOM-specialist: ' Let op: in noodloop geeft de LMM ook lage waardes, daarom vervangen garagisten vaak onnodig de LMM.'

http://gerritspeek.nl/vag-com_lmm-turbodruk.html

The_Rabbit 06-11-2014 23:11

Quote:
Originally Posted by Zollie
LMM is duurder dan N75...

Ik zou eerlijk op de N75 gokken, en als t blijft naar de LMM gaan.

Quote van de TDI/VAGCOM-specialist: ' Let op: in noodloop geeft de LMM ook lage waardes, daarom vervangen garagisten vaak onnodig de LMM.'

http://gerritspeek.nl/vag-com_lmm-turbodruk.html


LMM is vervangen en de Golf rijdt weer als ervoor. :thumbup:


All times are GMT +1. The time now is 21:42.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.